JEG SVARER PÅ SPØRSMÅL OM MORTEN

Hvor kommer Morten til å bo, flytter han inn med deg? Og hvor bor han nå?

Morten bor i Lindesnes og der skal han fortsette å bo. 

Hva er det beste med Morten?

Ah, det er så mye bra med den gutten! Noe av det beste må være hvor utrolig god han er. Morten er så snill, mer tålmodig enn noen jeg har møtt i hele mitt liv, han får meg alltid til å smile og er ufattelig god til å ta vare på andre. Han forstår meg på en måten som veldig få andre gjør og det er utrolig godt for meg, så ja. Det er så ufattelig mye bra med han at det er vanskelig å trekke frem bare noe. 

Kommer du til å dele noe av forholdet mellom deg og Morten på bloggen?

Jeg kommer nok til å dele noe av det, men ikke alt. Hadde det ikke vært for at vi begge nå er offentlige personer så hadde jeg nok delt mye mindre enn hva jeg kommer til å gjøre nå. Jeg kommer ikke til å dele noe Morten ikke er komfortabel med og jeg kommer alltid til å holde enkelte ting bare mellom oss, rett og slett fordi jeg vil ha noe privat 🙂

Hva skal du og Morten i tiden fremover?

Han kommer veldig snart på besøk til meg og jeg gleder meg helt sinnsykt mye til å se han igjen <3 Så skal jeg besøke han i Lindesnes ganske så snart etter det og så tar vi ting litt som det kommer. Vi har jo planlagt å reise en del sammen. 

Kan du se for deg at du og Morten er sammen om 5-10 år med hus, ekteskap og familie?

Ja, det kan jeg faktisk! Vi har snakket om et stort hvitt hus med hage, en border collie og kanskje noen barn så det hadde jo vært koselig om det faktisk skjedde 😉

Hvordan skal dere håndtere langdistanseforholdet?

Det får vi ta som det kommer. Vi får se hverandre så ofte som vi har mulighet til det og ellers kan vi jo ringes og FaceTime <3

Hvor langt unna deg bor Morten?

Cirka fire-fem timer i bil 🙁

Føles det rart at du og Morten er kjærester nå som dere er ute av Villaen?

Litt fordi jeg ikke har sett han enda, haha. Men vi snakker jo masse sammen hver eneste dag og jeg savner han helt sykt mye så jeg vet at det vil bli helt annerledes når jeg faktisk ser han og er med han igjen <3

Hva var det med Morten som gjorde at du falt for han?

Så mye! Hvis jeg skal trekke frem noe så må det være hvor snill han er. Han var alltid der om noen var lei seg og tok vare på alle i Villaen. Morten har et hjerte av gull og det i kombinasjon med å være morsom, litt rar og dritkjekk gjør at det er ganske så vanskelig å ikke falle for han ;-).

Føler du at det kommer til å vare lenge mellom deg og Morten?

Ja, det gjør jeg virkelig <3 Det skal mye til før jeg tar et så stor steg som jeg har tatt nå og det hadde jeg ikke gjort om jeg ikke trodde det ville vare lenge. 

Hvor lang tid tok det før du fikk følelser for Morten?

Jeg fikk det nok tidligere enn jeg innrømte overfor meg selv. Det gikk egentlig ganske fort da vi første ble partnere, men et nøyaktig øyeblikk kan jeg ikke huske. Det jeg husker er kvelden etter hotseaten hvor jeg fikk spørsmålet fra Andreas og en del av meg ble redd for at Morten trodde at jeg bare playet han. Den kvelden trakk jeg meg veldig unna nettopp av den grunn og selv om jeg i utgangspunktet bare ville ligge alene så kom han og holdt rundt meg. Det var da jeg merket hvor utrolig glad jeg var i han og hvor mye han betyr for meg. Så på det tidspunktet bestemte jeg meg for å ikke holde igjen mer fordi hvorfor skal jeg holde igjen med en som er så fantastisk?

Kan Morten skrive gjesteinnlegg?

Det kan han helt sikkert! Noen ønsker?

Er du med Morten nå eller er han hjemme der han bor?

Jeg er dessverre ikke med Morten, men han kommer veldig snart <3

Hva er det beste og verste med Morten?

Det beste er hele personligheten hans, måten han er på og hvordan han forstår meg <3 Det verste er kanskje at han blir litt sutrete om han ikke får viljen sin, haha.

Kan Morten være med på noen YouTube-videoer fremover?

Ja, det har han faktisk veldig lyst til å vi skal spille inn en video når han kommer på besøk <3

Hvor gammel er Morten?

Han blir 26 i november.

Hva hadde du svart hvis Morten hadde fridd til deg nå?

Hehe, det hadde han ikke gjort fordi det er aaaaaalt for tidlig. 

Hvor mye savner du Morten akkurat nå?

SÅ UTROLIG MYE! Jeg har faktisk grått litt hver dag siden jeg kom hjem fordi jeg savner han så mye og det er så utrolig rart å være uten han. 

På hvilket tidspunkt fikk du øynene opp for Morten?

Jeg husker at jeg synes han var veldig kjekk da han kom inn, men så ble han og Viktoria et par og da la jeg det egentlig bare helt bort. Da det ble tydelig at de ikke kom til å fortsette sammen så fikk jeg opp øynene for han mer enn hva jeg hadde gjort tidligere.

Vil du at Morten skal vise deg rundt i Lindesnes?

Ja! Jeg gleder meg masse til å se hvor han kommer fra <3

Hva var det første du tenkte da Morten spurte deg på direkten?

At han er gal!!!! Samtidig som jeg ble ufattelig glad fordi det ingen visste var at jeg faktisk tenkte på at jeg ville bli kjæresten hans asap den dagen, så det var sykt tilfeldig og veldig hyggelig <3

Hadde du blitt sjalu hvis Morten hang med en eks?

Hm… Nei, jeg tror ikke det? Det er vel en grunn til at det er en eks, men vanskelig å si før jeg er i situasjonen.

Hvorfor holder Morten på hodet ditt når dere kysser?

Haha, godt spørsmål. Jeg vet ikke, men jeg synes det er skikkelig kos <3

Når skal du møte Morten igjen?

Denne uken!!!

Kommer du til å skjerme Morten fra bloggen og er han interessert i å være en del av den?

Han får ta del i det han vil ta del i, men jeg kommer til å holde noe privat. Samtidig så setter vi uendelig stor pris på alle som har fulgt reisen vår og vil jo oppdatere dere på hvordan ting går videre.

Hva er det med Morten som gjør deg glad?

Alt! Jeg blir glad bare jeg ser på han, haha. Han er så fin, rar, morsom og snill og jeg er så glad for at han er en del av livet mitt.

Hva var førsteinntrykket ditt av Morten?

At han var veldig kjekk, men jeg trodde han var ganske mye roligere enn hva han egentlig er. 

Når sa dere hade til hverandre og hvordan var det å si hade?

Vi sa hade på Gardermoen. Det var ikke moro, men det var ikke helt forferdelig heller. Det var mye verre på vei hjem og den kvelden da det gikk opp for meg at han faktisk var mange, mange timer unna meg.

Hva synes vennene dine om Morten?

De elsker Morten, haha. Jeg fikk streng beskjed om at han må jeg ta vare på og det har jeg store planer om å gjøre <3 De gleder seg veldig til å bli bedre kjent med han!

Hvor mange barn vil dere ha?

Hehe, vi er ikke der helt enda såååååå. 

Hva synes Morten om at du deler så mye av deg selv og ditt privatliv med offentligheten?

Godt spørsmål. Han kan få svare selv i en spørsmålsrunde vi skal ha sammen senere 🙂

Synes du Morten skal fortsette å studere eller burde han avslutte det for å flytte til deg?

Neineinei, jeg synes absolutt ikke han skal slutte å studere for å flytte hit! Det hadde vært sykt, haha. 

Hvorfor har Morten skrevet deg i bioen, men du har ikke skrevet han?

Jeg har det nå <3 

Kan du og Morten har spørsmålsrunde sammen?

Ja, vi skal ha en når han kommer hit 🙂

Er du villig til å flytte til sørlandet om Morten ikke kan fullføre studiene i Oslo?

Det er jeg absolutt villig til å gjøre om vi kommer til det stadiet!

Har du møtt familien til Morten?

Nei, men jeg gleder meg masse til å møte dem! De virker så skjønne og Morten snakker så fint om dem så det tror jeg blir veldig koselig 🙂

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

47 kommentarer

Siste innlegg