SVARER PÅ SPØRSMÅL OM LOVE ISLAND / KRANGLING, MORTEN OG FORELSKELSE

GJESTEINNLEGG – SOFIE NILSEN

 

Er du sur på Magnhild for hvordan hun oppførte seg mot Andrea? Tror du Andrea er sur?
Nei, det er jeg absolutt ikke. Jeg har vært med på reality-program selv, og forstår hvorfor sterke reaksjoner kan komme. MEN jeg skal være ærlig å si at jeg selvfølgelig reagerte på det som ble skrevet på Instagram og hvor bitter hun var på Andrea i det hun kom inn. Det ordnet seg heldigvis mellom de to, så jeg tenker at vi kan la den gå nå 🙂 <3

Andrea er ikke sur på Magnhild, hun var mer lei seg for at det hadde blitt sånn mellom de. I alle fall slik jeg tolket det under skype-samtalen vår. 

Hvorfor er det slik at kun Instavennlige personer får være med på reality-TV?
Har du hørt litt for mye på hva Andreas sier? haha! Jeg synes de har funnet en god blanding av alt på Love Island, om jeg kan si det sånn? Jeg føler også det er sånn generelt, at mye av castingen går på personlighet og ikke nødvendigvis den perfekte instagram-profil. 

Hva synes du om måten Magnhild oppførte seg ovenfor Andrea på?
Som jeg skrev over her, jeg tror vi er ferdig med denne nå! De har ordnet opp, og da er det ikke vits at vi skal henge oss så masse opp i det. 

Er det ikke Love Island på fredager?
Jo, men på lørdager er det KUN tilbakeblikk av ukens høydepunkt. 

Kan man bli sammen med en jente på Love Island?
Godt spørsmål. Jeg tenkte faktisk på det selv her om dagen. Jeg vil nok tro at det ikke er noen regler i mot det, men da må de jo nesten caste noen som er interessert i samme kjønn. Noe jeg absolutt synes de skal gjøre! 

Hva synes du om Morten?
Jeg synes han virker som en veldig hyggelig og snill gutt. Morten har bare vokst mer og mer på meg for hver episode som går, og det virker jo som han gjør Andrea veldig lykkelig. Det eneste jeg er litt bekymret for er at de er litt for like når det kommer til å være stille og tilbaketrukken, noe som kanskje kan bli kjedelig i lengden? Vi får krysse fingrene for at jeg tar feil, SÅ SIER VI HEIA ANDREA OG MORTEN <3 

Kunne du (Sofie) tenkt deg å være med på Love Island? Hvorfor, hvorfor ikke?
Kanskje om jeg hadde vært singel og det hadde kommet inn noen gutter som passet meg. Foreløpig er det ingen gutter som er “min type” inne på villaen, så hadde jeg vært singel så hadde det nok vært litt uaktuelt, med mindre jeg hadde fått garantert at min type kom inn, haha. MEN om det er noen som sitter hjemme i stua å har lyst til å date noen av deltakerne, SØØØK! Ikke hver redd for å ta sjanser, du vil mest sannsynlig takke deg selv senere <3

Tror du Andrea helst ville vært med på PH en gang til om hun kunne velge? Istedenfor Love Island. 
Veeldig godt spørsmål. Jeg tror nok Andrea har kommet til den alderen at hun kanskje kjenner på at det er på tide å få seg en kjæreste? PH er en ting jeg tror du gjør en gang og aldri igjen, da andre gangen mest sannsynlig ikke vil bli like bra som første. 

Når slutter Love Island?
Jeg er veldig usikker, men jeg tror det slutter en eller annen gang i oktober om jeg ikke tar helt feil. 

Savner du Andrea?
Jaa, veldig mye <3 Det var både godt og vondt å skype med henne, da savnet etter hun bare ble enda tyngre. Jeg prøver likevel å tenke på at det ikke er SÅ lenge igjen, samtidig som jeg virkelig unner Andrea denne opplevelsen. Jeg vet hun vil savne det når hun kommer hjem, så jeg håper hun nyter hver eneste dag. 

Hvordan tror du det kommer til å gå med Isabelle på Love Island?
Hun er like kjærlighetsskada som Andrea, så jeg er veldig spent på å se om hun finner en gutt som passer henne. Jeg håper jo selvfølgelig at begge to finner en bra match, det hadde vært såå hyggelig <3

Hva liker du med Morten?
Han virker veldig snill og omsorgsfull. Good boys er det beste, bad boys er for fjortis jenter, haha. 

Hva synes du om at Andrea dolka Magnhild i ryggen?
Jeg forstår veldig godt at Magnhild synes det var kjipt, men skulle Andrea valgt Magnhild over kjærlighet? Det er Love Island, ikke Friend Island. Det var heller ikke bare Andrea som tok valget ene og alene, det var flertallet. Meeen som sagt, skal vi si oss helt ferdig med denne saken? Jeg håper det skjer noe drama snart slik at vi har noe nytt å snakke om, haha. 

Hva tror du Andrea synes om at Isabelle skal være med på Love Island?
Jeg tror nok at Andrea vil felle noen tårer når hun ser Isabelle igjen. Jeg vet at hun har litt hjemmelengsel, så det vil nok hjelpe veldig å få en venninne inn.  

Er Andrea veldig følsom?
Ja, det er hun. Hun e bare veldig dårlig til å vise det utad. 

Hva tenker du om at Isabelle skal inn? Tror du Andrea blir glad?
Ja, jeg tror Andrea kommer til å bli kjempeglad <3

Hvordan tro du det blir når både Andrea og Isabelle er å se på samme kanal?
Jeg tror det blir veldig morsomt. Forhåpentligvis skaper Isabelle litt DRAMAAA noe vi virkelig trenger nå!

Er du på Love Island nå?
Vet ikke om du mener meg eller Andrea. Jeg er ikke, men Andrea er på innspilling nå 🙂

Hvem liker du best på Love Island?
Nytt konsept og at Andrea er med ofc <3

Hva er ditt favoritt minne fra Love Island som seer til nå?
Det må nok være skype-samtalen vår. Det var utrolig godt å snakke med Andrea igjen <3

Får de bruke mobil i villaen eller hvordan oppdaterer de Instagram for eksempel?
De får bruke mobil til å ta bilde/video, men jeg tror nok det er produksjonen som legger ut 😀

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg