UKENS HANDEL: POST VACATION EDITION #2

God morgen, fininger! I dag er jeg i så mye bedre humør enn i går. Det hjalp veldig å komme i orden hjemme, leiligheten ble vasket, jeg lagde sykt digg bønne-taco og hang med Emilie. I tillegg fylte jeg kjøleskapet med masse digg mat. Åååh, det skal bli godt å få rensa kroppen litt etter en intensiv og usunn uke.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mmmm, masse god drikke. Jeg ble hekta på Biola etter at jeg drakk det hjemme hos pappa, melk må jeg ha og juicen bruker jeg i smoothies. Saften er jeg også veldig glad i og den finner du alltid i kjøkkenskapet mitt.

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Før hatet jeg bønner. Altså jeg klarte virkelig ikke konsistensen, men etter å ha smakt igjen og igjen så har jeg faktisk begynt å like det! Jeg kjøpte to pakker og brukte en i tacoen. Den andre har jeg tenkt til å bruke i en gryte, eller muligens i en salat. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Frukt og grønt!

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HE

    5 kommentarer
      1. Et lite tips er å bruke saft(!!) i smoothien. Byttet det ut med juice ettersom at saften ikke inneholder sukker og kalorier, noe juice ofte gjør:( bare et tips altså!!
        Hvordan går det med oppblåstheten? Kan du skrive litt om det? <3

      Legg igjen en kommentar

      Obligatoriske felt er merket med *

      Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
      Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
      Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

    Siste innlegg