MIN ALLER SISTE

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Reise

Hvis vi ikke teller med Larvik så blir det Gøteborg! Nå holdt jeg på å skrive Albania, men det stemmer jo ikke. Åå jeg elsker denne sommeren. 

Melding

Den er fra Emilie. Vi avtale hva vi skal i kveld. 

Kyss 

Haha, det ble vel litt klinings på festivalen. Alltid koselig det. 

Film

Notting Hill! Elsker den. 

Innkjøp

Hm, det var vel i taxfreen på båten og det ble storhandel. Foundation, øyekrem, alkohol, to bodylotion, Pepsi Max, tyggis og sikkert noe mer. 

Måltid

Brødskrive med gulost hehe.

Sang

Tomine Harket – Breathing Better

Crush

Godt spørsmål. Nå begynner det å bli en stund siden min siste ordentlige crush. Jeg er faktisk litt usikker. 

Snack 

Mørk sjokolade med pekannøtter og havsalt, nam <3

Blogg

Det var faktisk Sofie sin! Se jeg leser den, Sofie. 

Krangel

Haha, det var med pappa. 

Latterkrampe 

Åååh det har blitt mange av de den siste uken! Det er lenge siden jeg har ledd så sykt mye. Emilie og jeg har vel hatt latterkramper hver eneste dag av helt tåpelige ting og den siste var vel på stranda i går. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

     

    12 kommentarer

    Siste innlegg