I BAR OVERKROPP PÅ MATBUTIKKEN

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Det at jeg i det hele tatt er nødt til å skrive et innlegg som dette er litt irriterende, men dette skjer. Mannfolk i bar overkropp på matbutikken, på gata midt i byen og inne i klesbutikker Er det ikke helt åpenbart at man ikke går på matbutikken i bar overkropp? For meg er det også ganske naturlig å dra på seg en t-skjorte om du skal inn i en hvilken som helst butikk, eller om du skal gå midt i sentrum av Oslo.

Ja, det er kjempevarmt. Ja, vi svetter ihjel alle sammen. Allikevel så klarer de fleste av oss å forstår at vi ikke går rundt og svetter i fellesskap uten klær på. I hvert fall ikke på steder hvor mat ligger åpent og klart. Du er vel heller ikke så gira på andres svette i salaten din, eller?

Så har vi de som mener at de ikke svetter… Vel, uansett så synes jeg personlig det er utrolig spesielt og ikke helt greit å gå inn på matbutikken, vandre inne på H&M eller noe som helst annet sted enn stranda, parken, sjøbad, hagen, basseng  og steder sm det i bar overkropp. Det er liksom litt for nakent. Jeg kjenner på den at hei du, nå ble det litt mye kropp for handleturen min her. 

Jeg synes også det er rart å gå i bikini på slike steder. Altså hallo. Hvorfor i all verden skal du ikke ha på deg mer enn en bikini inne i en butikk? Du soler deg ikke? Du handler! Da kan du klare å dra på deg en lett kjole. 

Gjør hva dere vil på stranda og lignende steder, men akkurat på handleturen så synes jeg faktisk vi kan klare å kle på oss alle sammen. Hva mener du?

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

     

    19 kommentarer

    Siste innlegg