ET MØTE OM FREMTIDEN MIN

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hei, fine dere! Nå er jeg tilbake og i live igjen etter tre ekstremt bra dager. Det er lenge siden jeg har hatt det så utrolig moro! Vi holdt oss samla nesten hver dag og dro den faktisk ut med nach og byen etter festival hver dag. Imponerende til å ha blitt gamle damer altså ;-). 

Nå sitter jeg i sengen og vil egentlig bare legge meg. Det har blitt lite søvn i det siste, men jeg må i hvert fall prøve å holde ut til klokken ti. Det har jeg prøvd på helt fra jeg stod opp i dag tidlig og vi har prøvd oss på alt fra bading til mat for å holde det gående, men nå kan jeg snart legge meg <3 Endelig! I morgen er det tilbake til vanlige rutiner igjen selv om jeg har fri frem til onsdag. Trening, sol og bad står på agenden pluss et veldig spennende møte angående fremtiden min på kveldstid. Jeg gleder meg så mye til å fortelle dere hva det gjelder!! 

Nei, nå skal jeg sette på en film og forøke å holde øynene oppe i en liten time til. Håper dere nyter søndagskvelden <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    13 kommentarer

    Siste innlegg