NEI, DET ER IKKE DEILIG Å KOMME HJEM FRA FERIE

God morgen! Det er fortsatt forferdelig å være hjemme så gjør dere klare for et pessimistisk innlegg. Nå er dere i alle fall advart og kan velge om dere vil lese videre eller ikke, haha. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vanligvis er jeg en av de (nå irriterende) menneskene som synes det er deilig å komme hjem fra ferie. Deilig liksom. Min egen seng, man pakker ut, vasker klær og føler seg effektiv og tilbake i rutiner. Det mennesket er jeg ikke denne gangen. 

Jeg hater å være tilbake. Jeg vil virkelig ikke. I går brukte jeg hele dagen på å surre rundt i en slags våken koma hvor jeg egentlig ikke var til stede. Jeg ryddet gradvis ut av kofferten min gjennom hele dagen frem til det bare var småtteri igjen. Alt av klær ble vasket, flink meg. Jeg fikk jo faktisk jobbet litt også. Redigerte ferdig hele vloggen fra Albania, spilte inn en video til, redigerte bilder og det var egentlig det. Jeg vet ikke hva jeg gjorde resten av dagen bortsett fra å sutre til meg selv over at jeg er tilbake til hverdagen i Oslo og spille inn en veldig morsom podcast (som jeg linker til på story når den kommer ut). Herregud som jeg hater dette! Jeg orker ikke åååh kan jeg ikke bare reise hele tiden?

Da vi var på vei hjem fra Albania snakket Emilie og jeg om noe som frister helt sykt mye, nemlig å spare opp penger for å reise. Vi gjorde aldri det da vi hadde friår og det er kanskje det jeg angrer mest på her i livet. Heldigvis er det aldri for sent så det er min nye plan. Jeg skal spare penger og så skal vi reise! Aller helst i Europa, typ Sør-Frankrike, Italie, Hellas osv. Det hadde vært helt fantastisk. Ah, jeg kan i det minste drømme meg bort til det mens jeg fortsetter å hate på hverdagen i Oslo. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

    18 kommentarer

    Siste innlegg