EN FERIE FRA FERIEN

Reklame | Annonselenker Nelly

Hola! Håper alle har det fint hvor enn dere er. Akkurat nå sitter jeg i sengen på hotellrommet og jobber/ser på Sex And The City. Jeg føler meg litt som Samantha i Abu Dahbi, haha så den filmen passer perfekt akkurat nå. 

SOLBRILLER EBAY / BIKINIOVERDEL HER – UNDERDEL HER

I dag har det regnet store deler av dagen og det er selvfølgelig kjedelig når man er på ferie. Vi har riktignok prøvd å gjøre det beste ut av situasjonen og jeg synes dagen har vært helt grei! For min del går det fint med en regnværsdag så lenge resten av ferien blir fin.

Jeg har fått gjort en del jobb noe som virkelig har vært en lettelse. Jeg føler jeg har stresset så mye på denne ferien og ikke rukket å slappe ordentlig av fordi det skjer noe hele tiden. Vi skal opp tidlig, så er det frokost, rett på stranda, så rett til lunsj, rett hjem og dusje og ordne seg som jeg så vidt rekker før vi skal være på en eller annen restaurant. Innimellom her må det jo blogges, så denne dagen har jeg egentlig nytt.

Jeg har rett og slett tatt en ferie fra ferien, noe mange sikkert synes er helt forferdelig og trist når man først er i et ukjent land, men sånn er det altså. Folk er forskjellige og jeg er en person som trenger litt fri fra alt innimellom. Er det bare jeg som trenger en pause fra ferie noen ganger eller er det noen fler som meg der ute? 

Nå er jeg i gang med å redigere vloggen fra turen med klippene jeg har så langt og jeg er ferdig med flere innlegg til dere! Jaggu rakk jeg å få meg en treningsøkt også. Det er nemlig treningssenter på hoteller her og det er kjekt å få brukt når det først regner og det er lite annet å gjøre

. Det er faktisk mulig jeg for en gangs skyld rekker å bli klar til vi skal dra i kveld så nå skal jeg gjøre ferdig dette slik at den tanken kan bli en realitet. 

Håper alle får en strålende helg! Stor klem <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Jeg kjenner meg SÅ godt igjen. En dag hvor man kan få litt alenetid, og bare få unnagjort ting som stresser hodet! Det er så deilig det, og gjør absolutt resten av ferien ennå litt bedre! Kos deg masse Andrea, og nyt hver sekund <3 Gleder meg til å se vlogg!

    2. Jeg blir imponert over at du kun svarer at størrelsen er helt normal når folk spør etter størrelser på antrekkene dine! Det er supert❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg