HVA KOMMER JEG TIL Å SAVNE MEST NÅR JEG FLYTTER UT?

Jeg har fått dette spørsmålet veldig mange ganger etter at jeg fortalte om flyttingen. Svaret på det er egentlig ganske så enkelt. Selvfølgelig kommer jeg til å savne å bo med Sofie, for all del. Det har vært kjempekoselig og vi har hatt over et år sammen som roomies. Allikevel så klarer jeg ikke legge skjul på at den jeg kommer til å savne aller mest er Celine, haha. Det er litt merkelig, men det er sannheten. Den lille hunden er det nydeligste vesenet jeg har møtt i hele mitt liv. Hun er rett og slett helt fantastisk god!

Jeg husker da Sofie fortalte meg at hun hadde en hund. For dere som ikke vet det så elsker jeg hunder og jeg ble selvfølgelig kjempeglad. Jeg er oppvokst med dyr og det å ha et dyr i livet mitt har vært det absolutt største savnet etter at jeg flyttet hjemmefra. Derfor passet det perfekt at Sofie kunne bidra på det punktet. 

Dessverre ble jeg sååå skuffa da hun sa at hunden hennes var en Chihuahua. Ånei, ikke en veskehund som jeg ikke en gang kan gå tur med. Gjør egentlig de hundene noe annet enn å gneldre, skjelve og ligge i veska? Jepp, jeg var ganske så fordomsfull. Heldigvis kunne Celine motbevise absolutt alle fordommene mine etter veldig kort tid. Hun elsker å gå tur, hun elsker å få oppmerksomhet, kos og hun er bare helt fantastisk. Tenk at et så lite dyr kan ha så mye personlighet. Hun er sta, rar, blid, furten og ja. Hun er vel gjennom alt man kan være minst en gang i løpet av en dag. 

Ååh, tenk at jeg faktisk dedikerer et helt innlegg til en hund. En hund som ikke en gang er min, haha. Sånn må det faktisk bli fordi Celine har vært med på å lyse opp hverdagen min i lang tid nå. De gangene jeg har passet henne har vi hatt filmkvelder og jeg har sittet og snakket med henne, forklart henne hva som skjer i filmen og kost masse. Kanskje det er derfor jeg ikke har fått ræva i gir når det kommer til å få meg kjæreste, hehe. Celine har liksom dekket det sosiale behovet.

Neidaaa, men herregud som jeg kommer til å savne den lille bebbisen min. Gjett om jeg kommer til å komme mye på besøk og da blir det kose-overdose på verdens fineste Celine <3

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg