KLAR FOR SOL OG SOMMER

Reklame | Annonselenker Nelly

Det at solen er fremme og at jeg endelig kan pakke bort dunjakken gjør at jeg hopper rett til sommer. I år skal jeg faktisk til syden og jeg gleder meg så mye! Jeg har lyst til å ha med meg mange fine bikinier når jeg skal reise. Det er så fint med bikinier i knalle farger, kombinert med sand, hav og parasoller. Her er litt inspo. 

BRONZE BIKINI HER / BLOMSTERBIKINI HER / STRIPETE BIKINI HER / RØD BIKINI HER

TRUSE HER / KNYTE-OVERDEL HER / OVERDEL HER / HIGHWAIST TRUSE HER

ROSA BADEDRAKT HER / BLOMSTRETE BADEDRAKT HER / ROSA BADEDRAKT HER / UTRINGET BADEDRAKT HER

ORANSJE BIKINI HER / ROSA BIKINI HER / GRØNN BIKINI HER / RØD BIKINI HER

 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer
    1. Jeg heier sånn på deg. Du er så flink, og står så hardt på! Sikkert litt for hardt ofte, men det sier veldig mye om deg som person. Skulle ønske fler (deriblant meg selv) hadde like stort driv som deg:) jeg har troen på deg altså!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg