EN HEL DAG MED ARBEID FORSVANT

God morgen! Av en eller annen grunn våknet jeg like etter syv av meg selv. Jeg kom meg ikke i seng før nærmere halv to, så det var ikke akkurat planen å sove såpass lite. Vel, vel. Jeg fikk ikke sove uansett så da tenkte jeg at jeg like så greit kunne jobbe litt og se på Friends. 

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

For dere som følger meg på Snapchat (andreasveinsdot) så vet dere at det skjedde noe skikkelig kjipt i går. Jeg hadde nemlig sittet oppe til langt på natt og redigert ferdig en video til dere som jeg utrolig nok klarte å slette. Ikke nok med det, men klippene til videoen var spilt inn gjennom en hel dag så jeg mistet en hel dag med jobb! Trodde jeg.

Heldigvis så hadde jeg ikke slettet klippene fra minnekortet enda, noe som er helt utrolig med tanke på at jeg alltid sletter alt med en gang jeg laster det over på Macen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Dere aner ikke hvor utrolig glad jeg ble da jeg så at klippene enda lå der! Jeg måtte riktignok redigere hele videoen på nytt, men det er bare en liten bagatell med tanke på hvor ille dette faktisk kunne vært! Nå driver den og laster opp så den kommer nok i løpet av dagen eller uken, jeg er ikke helt sikker, haha. 

Jeg vet at flere av dere ønsker mer video så jeg prøver. Nå begynner jeg nesten å like det litt også, så kom gjerne med idéer til hva dere vil at jeg skal lage!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

 

19 kommentarer

Siste innlegg