JEG DRAR IKKE TILBAKE TIL OSLO

Reklame | Annonselenker Nelly & BikBok

Hei fra Larvik! Jeg befinner meg enda hjemme hos pappa og stemor. Planen var egentlig å sitte på toget tilbake til Oslo nå, men det gikk ikke helt som planlagt.

I dag tidlig fant jeg ut av jeg var tom for rene truser og sokker. I tillegg har det begynt å bli alt for mye uønsket hårvekst over hele kroppen, noe som passer dårlig med tanke på at barberhøvelen min ligger hjemme i Oslo og voksedamen min i Larvik har flyttet til USA. Alt dette tok jeg som tre veldig gode tegn på at det var på tide å forlate denne byen og vende snuten hjem, men det skjedde ikke allikevel. 

Jeg har egentlig bare utsatt alt jeg skulle gjøre i dag til siste slutt og jeg orket rett og slett ikke stresse tilbake til Oslo. Regnskapet måtte gjøres ferdig, jeg hadde et innlegg som måtte ut, jeg skulle trene og jeg hadde ikke pakket så mye som en tannbørste da klokken nærmet seg seks. Jeg tenkte egentlig ikke så mye lenger enn at jeg ser hvor lang tid alt tar og så drar jeg til Oslo om det ikke ble for sent. Vel, det ble for sent. 

Det frister mye mer å dra tilbake på formiddagen i morgen og være uthvilt. Jeg ser for meg at leiligheten trenger både rydding og vasking når jeg kommer dit og det frister nok mer i morgen enn hva det hadde gjort i kveld. 

Nå skal jeg nyte den siste kvelden hjemme sammen med familien. Vi har kjøpt inn litt forskjellig iskrem og skal kose oss med film mens regnet styrter ned utenfor vinduene. Det er så koselig det! 

JAKKE HER / T-SKJORTE HER / SKJØRT HER / SOLBRILLER BIKBOK / SKO REEBOK

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

9 kommentarer
    1. Nei det er IKKE normalt at folk legger sånt ut på en blogg! Er da ingen som har noe intresse for at du er tom for rent undertøy!

    2. Jeg synes du er tøff som tar opp en del temaer som sikret andre også sliter med og til dere andre det er helt frivillig å lese det som blir skrevet. Stå på Andrea hilsen en slektning.😉👍

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg