EN SOLRIK FRIHELG

OLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERAOLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ah, nå har jeg akkurat kommet inn døren. Jeg har vært ute siden formiddagen og bare kost meg med det å ha fri på en solrik lørdag. Jeg har hengt med venner, ligget i parken og spist friske blåbær, vandret rundt og kjent på varmen fra sola, spist lunsj og kost meg med et kakestykke for å avslutte det hele. 

Jeg er faktisk ganske så sliten, men deilig sliten om dere forstår. Det har vært en veldig god dag så langt og nå skal den snart bli enda bedre. Jeg var ute og handlet inn masse digg til i kveld. Jeg får nemlig besøk av jentene på jobben og vi skal lage middag, spise snacks, de skal drikke alkohol og jeg skal drikke Pepsi Max, haha. Det blir nok uansett en strålende kveld, men nå er jeg nødt til å legge fra meg Macen og komme meg i dusjen så jeg er klar når de tropper opp på døren her om en times tid. 

Jeg ville bare innom for å dele bilder fra den fine dagen og si hei! Håper dere får en kjempefin lørdagskveld <3

8 kommentarer
    1. Så godt å høre at lørdagen din har vært god hittil, og som alltid: Noen veldig flotte bilder du/ dere har tatt 🙂
      Og du: Helt til frem i dag er det åååår siden jeg så Paradise Hotel. Jeg har til nå kun sett den første amerikanske sesongen, samt den aller første norske. Men ikke mer enn det. Men i dag bestemte jeg meg for at jeg skulle se sesong 9. Ene og alene fordi jeg DIGGER deg! Jeg syns du tvers gjennom virker som en fantastisk person, og ja, nå trenger jeg ikke gjenta alt jeg har skrevet tidligere, men.. Du er rett og slett et forbilde.
      Har i dag sett seks episoder av den sesongen du er med i. Og det at jeg nå har valgt å se disse episodene har på ingen måte forandret det inntrykket jeg har av deg for å si det sånn. Du virker så ekte, så ærlig, VELDIG intelligent, omtenksom og snill.
      Har de senere årene hatt VELDIG liten interesse av å se Paradise overhode. Så det at jeg nå har begynt å se igjen, ene og alene pga deg.. Ja, du er rett og slett bare helt awesome!! Håper du får en fantastisk kveld videre 🙂

    2. Du er så flott Andrea, og vennene dine virker så heldig som har deg å henge med i hverdagene og helgene! Henter forresten også masse inspirasjon i forhold til klær og trening fra deg <3 Nyyyt søndagen din

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg