DETTE SKAL GJØRE BLOGGEN MIN BEDRE

Nå er jeg skikkelig glad! Tidligere i dag tikket det inn en melding jeg har ventet på siden før helgen. Endelig kom den! 

Forrige uke bestemte jeg meg nemlig for å gjennomføre et planlagt kjøp av nytt kamera. Jeg har tenkt på dette lenge og i det siste har jeg virkelig savnet å ha et lite, nett og godt kamera. Det er ikke alltid det passer så bra å ha med det store speilreflekskameraet så jeg bestemte meg for å investere i et mindre kamera. 

Jeg er skikkelig fornøyd med looken på dette og jeg tror faktisk jeg er litt forelska i et kamera haha! Det er så utrolig kult, men det er selvfølgelig ikke bare derfor jeg kjøpte det. Jeg har sjekket opp mye og dette virker som et godt kamera som passer bruken min perfekt!

Jeg gleder meg skikkelig til å ta det i bruk og bli kjent med den nye godbiten. Dette blir mye bedre å ha med på arrangementer, lettere å ha med i vesken og er perfekt å bruke på restauranter og caféer. Jeg bare ser for meg hvor mange nydelige bilder jeg kan ta med dette. Så mye inspirasjon!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg