VI FEIRET EN FANTASTISK JENTE

I dag våknet jeg frisk, rask og ikke fyllesyk i motsetning til resten av leiligheten. Vi feiret Sofie i går og da resten av gjengen dro ut ble jeg igjen hjemme. Det er jeg faktisk skikkelig glad for med tanke på at jeg har veldig mye på planen.

Selv om jeg gjerne skulle vært med ut og feiret Sofie i går så holdt det med vorset for min del. Det er som regel det koseligste uansett og det var det virkelig i går! Vi var en så fin jentegjeng som gikk veldig godt sammen og hadde en skikkelig hyggelig feiring av Sofie, noe hun absolutt fortjener.

Ine hadde bakt kaker og ordnet til kvelden mens Sofie og jeg fartet rundt og drev med egne ting, haha. Utrolig koselig gjort!

Nå står fellesfrokost og sladder fra gårsdagen for tur. Jeg elsker å høre historier fra byen. Det er faktisk halve moroa! 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Siste innlegg