UKOMFORTABEL PREMIERE

I går endte Sofie og jeg opp med på dra på premieren av den nye serien “Han heter ikke William”. Det var førvisning og premierefest på Chat Noir her i Oslo og vi fikk se de tre første episodene. Jeg lo seriøst så mye. Den er ufattelig morsom, så dette må dere få med dere. 

Vi fikk riktignok ikke sett alle tre fordi telefonen til Sofie døde og altså… Vi bloggere må faktisk ha telefon! Derfor rushet vi bort til Oslo City midt i visningen og fikk ordnet det før vi tok trikken tilbake og kom rett til fest.

For å være ærlig så blir jeg skikkelig ukomfortabel på slike arrangementer. Vi husker vel alle Vixen? Nå er ikke ting som dette like ille, men jeg kjente meg ikke akkurat på topp da jeg gikk inn døren og ble møtt med et fullt lokale. Det jeg hater er at jeg alltid blir sånn “har vi møttes før?” og hvis jeg tror det så begynner jeg å tenke over om det andre menneske husker at vi har møttes og det blir kleint å hilse på de igjen, men hva om jeg går for en klem og de ikke husker at vi har møttes? Haha, jeg er en mester i å over-tenke. Det som er morsomt er jo at jeg aldri har havnet i en slik situasjon og folk er jo så hyggelige! 

Vi møtte en del kjentfolk og det roet meg veldig (sammen med noen glass prosecco hehe). Plutselig stod Grunde i salen foran oss sammen med en fra TV3 vi kjenner godt til. Det var skikkelig hyggelig og vi fikk oppdatert hverandre litt på hva som skjer i livene våre alle sammen.

Altså er det bare jeg som synes Grunde og jeg ser ut som søsken på dette bildet? Haha, vet ikke hvorfor, men synes vi så skikkelig like ut!

Jeg har verdens dårligste holdning her, wopsi. Samme det, bildet var så koselig <3

Det var egentlig ikke planen å drikke noe særlig, men det er så typisk at det er akkurat da det skjer. Jeg hadde egentlig tenkt å komme ordentlig tilbake i rutiner etter påskeferien og skulle opp tidlig, dra på trening og gjøre masse ærend før jobb. Det endte egentlig med et jeg sov til klokken 11, sleit i en halvtimes tid før jeg klarte å lage mat og ble sittende og gjøre opp for all bloggjobb jeg ikke fikk gjort i går frem til jeg klart å komme meg i dusjen like før jeg skulle dra på jobb.

Det var ikke det at jeg var fyllesyk, bare veldig sliten. Det er jo ikke noe nytt, men å feste hjelper ikke akkurat på formen min om dagen. Heldigvis skal jeg til gynekologen i morgen og forhåpentligvis få noen svar!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg