ET FARVEL MED MITT ROSA HÅR

Annonse – annonselenker Gina Tricot & Nelly

Åh, dette er egentlig skikkelig trist. Jeg har så blandede følelser nå. I dag har jeg fjernet det rosa håret og gått over til noe helt annet som dere skal få se når jeg får tatt bilder av det. 

Jeg har virkelig elsket tiden med rosa hår! Aldri i mitt liv ville jeg trodd at jeg kunne like noe så crazy så godt. Jeg er egentlig super basic, men akkurat dette rosa håret føltes om meg. Det har vært utrolig kult, men de siste tre ukene har jeg egentlig bare ventet på denne dagen.

Problemet har egentlig ikke vært det rosa håret, men etterveksten. Jeg kunne absolutt dratt og fjernet den, men samtidig kjente jeg at jeg var klar for noe nytt.

Det er bare det at da jeg satt meg ned i stolen og skjønte at det rosa hårets tid var forbi ble jeg litt lei meg. Ah… Heldigvis går det jo an å få det tilbake senere og det tror jeg nok jeg kommer til å gjøre.

Akkurat nå er det også litt digg med noe helt nytt og jeg gleder meg skikkelig til å vise dere resultatet, men først må vi mimre enda litt mer til det rosa håret og et av de kuleste antrekkene jeg brukte til det!

BUKSE & TOPP ZARA / SOLBRILLER (LIGNENDE HER) & ØREDOBBER MONKI / SKO NLY SHOES

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

14 kommentarer
    1. Hva synes du om at folk spør om å få ta et bilde med deg mens du jobber? Jeg så deg igår men turte ikke spørre siden du jobbet,
      håper på svar❤️

    2. Har du fortsatt den jobben din utenom bloggingen? – Fordi jeg er ganske sikker på at jeg så deg i en klesbutikk på et kjøpesenter i Oslo jobbe for litt siden! 🙂

    3. Haha ja ættervækst kjenne æ te, har hatt crazy hårfarge i 8 mnd og må ta ættervæksten vær måned og det bli fort ævlig dyrt… :-/ å det e syyykt trist…no har æ blått hår men det e æ så absolutt ikje fornøyd me 🙂
      Ska også gå over te normal hårfarge kun fordi at det konta over 1200 kr og farge det vær mnd…

    4. K.: Oiii, hver måned, ja! Jeg synes ikke det gjorde såå mye med etterveksten når jeg ble vant med den, men de siste ukene var den helt forferdelig haha. Ja, det blir fort dyrt om man skal holde på sånn. Jeg vurderte å helbleke etterveksten nå, men da hadde jeg sittet i samme situasjon hvor jeg må til frisøren minst en gang i måneden 🙁

    5. Det e så dritt.. :-/ hadde gjærne fortsætta me crazy hårfarge MEN faen det e dyyyrt :-/ kan sikkert gjør det nån mnd men ikje 8.. haha.. og det blåe æ har no farge av på klær… og det går ikje og vaske bort.. 🙁 det e heeeeilt kriiiise, må kaste mange klær… 🙁 Næi hofff !!!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg