TOPPLISTEN MIN PÅ SNAPCHAT

Dette innlegget har jeg blitt spurt om å skrive helt siden jeg begynte å få en del lesere. Av en eller annen grunn har jeg ikke gjort det før nå, men endelig er det på plass! Nå skal dere få et dypdykk inn i mitt aller helligste, nemlig telefonen min. Jeg er ekstremt avhengig av den og sitter på den hver gag jeg har mulighet. Hvis noen tar den fra meg ufrivillig får jeg helt panikk! Ah, blir stresset bare av å skrive om det, haha. Heldigvis skal ikke det skje akkurat nå for nå viser jeg frem alt helt frivillig.

1. LÅST SKJERM. Fordi jeg har vært på randen av å gå inn i en vinterdepresjon siden den første snøen falt trengte jeg et håp om sol og varme. Derfor er bakgrunnen min et så koselig bilde med masse farger av bestevenninnen min Marte og meg da vi var på sydentur for to somre siden. Koselig minne og ikke minst fargerikt, noe jeg trenger i hverdagen min!

2. HJEM SKJERM. Bakgrunnsbildet her er fra premierefesten til Paradise i fjor da jeg var med selv. Det er av bestevenninnen min Martine og meg! Som dere skjønner er jeg glad i å bruke bilder fra koselige minner. Så ser dere alle appene mine. Jeg har ikke så alt for mange og jeg har absolutt alt på en side. Det er enkelt og greit fordi jeg liker å ha litt system og jeg gidder ikke ha flere apper enn jeg trenger, haha.

3. LIVSSTIL. Her er det mye forskjellig! Helserespons bruker jeg til å fornye resepter og sende beskjeder til legen min. Helse-appen som følger med iPhonen. Den brukte jeg mye før jeg fikk Fitbit for å sjekke hvor mange skritt jeg gikk om dagen, men nå foretrekker jeg Fitbit fordi den er mer presis. Brun og Blid og NSB-appen havnet også i den mappen. I tillegg har jeg Tise som jeg bruker til å legge ut klær og ting jeg vil selge, Mattilbud-appen som er genial for å sjekke de beste tilbudene på forskjellige matbutikker og appen til Espresso House som jeg bruker om jeg skal ha noe der for da får man alltid rabatt! Genialt. 

4. MAPPE. Kreativt navn, eller hva? Jeg gidder heller ikke lage egne navn til mappene mine. Det kan iPhonen min klare fint selv. Her har jeg DNB, altså banken min og Vipps. Av en eller annen grunn har jeg også Æ-appen til Rema1000 og Google Home der, aner ikke hva som er bakgrunnen for den plasseringen. Sammen med de har jeg standardappene Kart, Finn iPhone og Wallet hvor jeg samler alt av billetter når jeg reiser.

5. BILDE. Rookie Cam og Afterlight er to apper jeg bruker for å redigere bilder til Instagram en sjelden gang. Som regel bruker jeg bare å redigere lys og kontraster, men i det siste har jeg blitt hekta på å gjøre bildene litt “støvete” med Afterlight. Bitmoji er til Snapchat. WeHeartIt og Pintrest bruker jeg for å finne inspirasjon og egentlig bare nyte. Det er så mange bra bilder og sitater der. Jeg kan sitte og bla der i evigheter. Kirakira er for å legge et slags stjernedryss eller diamantdryss på bilder. Jeg tror jeg bare har brukt den en gang, hehe. Til slutt så har jeg Pic Jointer for å lage collager.

6. REISE. Ja, jeg har tydeligvis NSB-appen to steder. Jeg trodde ikke det gikk an en gang jeg, så her må det ha skjedd en feil. Annet enn det har jeg Ruter-appene for billettkjøp og for å se avganger.

7. SOSIAL. Aaah, jeg får helt noia av å se på dette bildet. Jeg hater varsler og er helt avhengig av å gjerne de, men i det siste har jeg hengt så etter med å svare folk og jobbet meg gjennom da jeg fant ut at jeg skulle starte på det innlegget her i stede, haha. Snapchat, Messenger, Kontakter og Finn Venner. Den lastet jeg ned da Martine og jeg skulle til Kaunas fordi jeg var redd for å bli kidnappet så jeg la til søsteren min, pappa, Marte og Sofie, haha. 

8.TOPPLISTEN MIN PÅ SNAPCHAT. Denne har jeg blitt spurt om å legge ut lenge nå! Endelig kan dere se hvor lite interessant den er. Altså jeg snapper så sjeldent privat om man kan si det slik. Jeg bruker Snapchat nesten bare for story-funksjonen så det skal ikke så mye til å havne på topplisten min der, nei. Sofie og Martine kjenner dere godt til, Marte og Martine er bestevenninnene mine, Maria er en venninne og kollega og Heidi er faktisk mammaen til Kevin! Vi snappet en del for noen dager siden og da havnet hun rett på topplista, haha. Hun er helt nydelig <3 I tillegg ser dere de jeg snappet sist med som er Ine (med på årets Paradise-sesong, helt fantastisk skjønn), VBB (gruppechatten til vennegjengen), Pærra Pærra (sier seg selv, Paradise-chatten vår på snap), Embla (lillesøsteren min) og Triumph (de gamle jobbjentene mine som er verdens fineste gjeng). 

Sånn da har dere fått et innblikk i den nye iPhonen min. Jeg har hatt Iphone 6 siden 2016, men den døde her om dagen og jeg måtte kjøpe meg en ny. Det ble 8, men for å være ærlig merker jeg nesten ikke forskjell. Veldig skuffende!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Hei! Hva er orgasme? Mange som sier at de ikke har hatt det enda når de er over 20 år, trodde det var det man fikk når man onanerte?

    2. Anonym: Det er klimakset, altså “toppen” du når under sex eller onanering. Det er faktisk mange som sliter med å få orgasme. Det snakkes kanskje ikke så mye om, men alle får faktisk ikke orgasme, så det kan godt stemme det altså 🙂

    3. Hehe, det første hjernen min tenkte når jeg tittet under “Nylige” på det siste bildet nederst til høyre var… “Trump?”.
      I alle dager. Bruker Andrea tid på å snappe med den amerikanske presidenten, som jeg mener å huske hun har skrevet et par innlegg om at hun ikke en gang liker?
      Så slo det meg at nei, det står ikke Trump, men Triumph. Ikke helt det samme, innså jeg nå. xD

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg