MIN HELT EGEN LEILIGHET

Annonse – alle lenker er annonselenker til Ellos

Jeg drømmer om å en dag kjøpe min helt egen leilighet. Jeg ser for meg hvordan den skal se ut, med store lyse rom, aller helst stukkatur, store vinduer og veldig clean om dere forstår hva jeg mener. Hvis det faktisk skjer har jeg mange planer om hvordan jeg vil ha det hjemme. Det skal være en rød tråd gjennom alt sammen og det skal bli helt sykt fint! I mellomtiden kan jeg kjøpe småting og freshe opp litt i mine midlertidige leie-hjem, hehe.

Nå har jeg vært på Ellos og jeg ante ikke at de hadde så mye kult interiør! Denne gangen har jeg kun samlet småting, men de har også mange kule møbler blant annet. De kan du finne HER.

SKITTENTØYSKURV HER / HÅNDSÅPE HER / DOBØRSTE HER / HÅNDSÅPE HER

SALTSKÅL HER / SALATBESTIKK HER / TEKANNE HER / SKJÆREBRETT HER

PRØVEDUKKER HER / TELYSHOLDERE HER / DUFTLYS HER / AVISKURV HER

VINSTATIV HER / SKÅL HER / PAPIRPOSE HER / GRYTEUNDERLAG HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg