DISSE MÅ JEG BARE HA

ANNONSE – annonselenker Nelly

Nå som jeg har bestemt meg for en sydentur er jeg selvfølgelig i gang med å sikle på sommerklær. Alt fra lange sommerkjoler og olashorts til badetøy. Jeg er alltid tidlig ute med badetøy fordi det forsvinner så utrolig fort! Enten du skal til varmere strøk i påsken eller må vente til sommeren kan det være greit å få lagt en bikini eller to i handlekurven. Jeg har funnet frem masse fin badetøy fra Nelly, så her er det bare å gå amok!

I DAG FÅR DU I TILLEGG 20% RABATT PÅ EVEREYDAY SHOP HER

1. BADEDRAKT HER / 2. OVERDEL HER UNDERDEL HER / 3. OVERDEL HER UNDERDEL HER

4. OVERDEL HER / 5. BADEDRAKT HER / 6. OVERDEL HER UNDERDEL HER (brukte denne i Mexico) / 7. BADEDRAKT HER

8. BADEDRAKT HER / 9. OVERDEL HER UNDERDEL HER / 10. HIGHWAIST TRUSE HER / 11. BADEDRAKT HER

12. UNDERDEL HER / 13. BADEDRAKT HER (denne har jeg, såå fin) / 14. OVERDEL HER UNDERDEL HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

11 kommentarer

Siste innlegg