DAGENS TO DO LIST

Hei, fininger! Nå sitter jeg og ser på God Morgen Norge mens jeg inntar morgenkaffen. Jeg skal straks løfte rumpa opp fra sofaen og starte dagen for i dag er det mye jeg skal rekke! 

Handle inn mat for uken. Endelig lønn! For dere som følger meg på snap (andreasveinsdot) så vet dere at det var ganske så tomt i kjøleskapet i går kveld. Heldigvis tikket lønningen inn i dag tidlig så nå skal jeg snart på butikken og handle inn for resten av uken. Jeg har satt meg ned og skrevet handleliste så jeg ikke kjøper masse greier jeg ikke trenger. 

Betale regninger. Dette er den kjipere delen med lønningsdag. Altså det er så trist å nesten alt forsvinne bort til husleie, strøm, internett, mobil og alle andre faste utgifter man har i løpet av en måned. Det er dyrt å leve, folkens!

Se etter leilighet. Jeg har sittet på Finn.no de siste dagene og bladd, men nå skal jeg lete litt på ordentlig. Det ligger ikke så mye aktuelt ute, men jeg må skaffe meg en slags oversikt. Hybel.no kan også være aktuelt. Rop ut om dere har noen gode sider for en person på leilighetsjakt!

Rydde soverommet. Okei, det er helt totalt kaos der inne. Jeg føler meg som en skikkelig gris, æsj. Nå skal det bli orden igjen fordi jeg orker rett og slett ikke bo i kaos. 

Sette opp budsjett for måneden. Ikke at jeg noen gang klarer å holde det (og derfor ender opp med et kjøleskap som det jeg har nå), men jeg prøver. Det å få oversikt over utgifter i hvert fall ganske så greit. 

Planlegge denne uken. Når jeg skal på jobb, når jeg skal trene og hva jeg skal trene, andre avtaler og hva jeg skal spise til middag. Den siste delen er rett og slett så jeg ikke ender opp med taco eller havregryn til middag hver dag. I tillegg er det greit med tanke på å skulle handle inn til uken for da kan jeg velge retter som inneholder en del av de samme ingrediensene. 

Blogge. Dette blir i kveld. Jeg har allerede dårlig tid om jeg skal rekke noen av de andre punktene over her, men blogge må gjøres! Jeg håper at masse inspirasjon skal tikke inn i løpet av dagen så jeg er proppfull av skriveglede i kveld.

Trene. Jeg skal egentlig komme meg på trening så fort som mulig. I dag står intervaller på planen så det tar heldigvis ikke så alt for lang tid! 

Jobb. Grunnen til at jeg ikke kan bruke for lang tid på trening. Jeg begynner nemlig på jobb om cirka tre og en halv time og blir der til rundt halv ni i kveld. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

12 kommentarer

Siste innlegg