GODKJENNER JEG IKKE KOMMENTARER LENGER?

God morgen, fininger! Endelig helg, er det ikke digg? Eller for meg er helgen stappet alt for full, noe som egentlig gjør at jeg gleder meg til søndag, haha. 

Nå over til noe helt annet. Jeg har fått noen spørsmål om jeg har stengt kommentarfeltet eller sluttet å godkjenne kommentarer. Svaret på det er egentlig ganske enkelt. De siste dagene har jeg hatt alt for mye å gjøre og sett meg nødt til å prioritere. For å være helt ærlig med dere har bloggen gått på autopilot og jeg føler nesten ikke jeg har vært her. Innleggene i går var vel forhåndsskrevet alle sammen og jeg måtte sjekke på kvelden om jeg i det hele tatt hadde publisert noe. Så langt borte fra bloggverden var jeg i går, men det var ganske deilig. 

Jeg hadde fri fra jobb, men i kjent stil la jeg avtaler nok til å fylle en uke på denne ene dagen. Fordi jeg ikke er helt i hundre for tiden tok jeg meg rett og slett en slags fridag fra bloggen, selv om dere kanskje ikke merket det her inne. Så godt som ikke noe bloggspam på sosiale medier og dessverre ikke noe tid til å svare på kommentarer.

Å svare på kommentarer har jeg faktisk ikke gjort på noen dager. Grunnen til det er at jeg ikke har hatt overskudd nok og det har blitt nedprioritert. Jeg har lest alt dere har skrevet, vit det! Jeg vil gjerne svare ordentlig når jeg først svarer og etter et par ganske personlige innlegg trengte jeg litt avstand, samtidig som dere kommer med så fine ord jeg gjerne vil svare ordentlig på!

Det er en god blanding av alt sammen, men senest på søndag skal jeg ha en skikkelig arbeidsdag hvor jeg går gjennom alt det fine dere har skrevet. Spørsmål svarer jeg på i ukens spørsmål som kommer i morgen, så fyr løs i kommentarfeltet så tar jeg det med!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

7 kommentarer
    1. Og det er MEGET forståelig. Nå har ikke jeg så mye å gjøre i hverdagen, og jeg får heller ikke like mange kommentarer som det du stort sett ihvertfall får, men jeg har ingen verdens problem med å forstå dette her likevel. Og jeg tror nok de aller fleste andre forstår og vil respektere dette også 🙂
      Du, mens vi er inne på kommentarer så er det noe jeg lurer litt på. Forstår om det jeg skal til å spørre om nå ligger litt for langt bak i tid til at du kan huske det, men jeg prøver likevel: Vet du om du har slettet, eller valgt å ikke godkjenne en av kommentarene jeg la igjen til deg i høst? 🙂
      Husker dessverre ikke hvilket innlegg det gjaldt, bare at kommentaren aldri kom opp på bloggen din de gangene jeg husket å sjekke. Mulig det var i oktober eller november en gang, før jul var det ihvertfall.

    2. Isåfall har det ikke vært med vilje. Hmm. Mulig det er et eller annet teknisk som har slått feil da i stede. Har hatt litt trøbbel med pcen min i de siste par månedene, så kan være et eller annet rusk der.
      Enyway, det var ikke en veldig viktig kommentar! ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg