NÅR ETT GLASS VIN BLIR TIL TRE

For en kveld det plutselig ble i går! Jeg føler jeg har vært her en hel helg, når sannheten er at jeg har vært her i rett over 24 timer. I går kveld fikk jeg plutselig en melding av en venninne som også var hjemme.

Vi har ikke sett hverandre på over to år, til tross for flere forsøk hvor det ikke har klaffet med tiden. Endelig fikk vi det til og det som skulle bli ett glass vin ble plutselig til tre og fire. Det var utrolig koselig og neimen kom det ikke masse kjentfolk etter hvert også! 

Nå sitter jeg på bussen hjem og er egentlig klar for en powernap. Det rekker jeg jo fint. Jeg skal møte Sofie og Anne Brith på Grand Hotell rundt klokken tre, så det blir bare en raks tur hjemom, en dusj for å gjøre de stikkete leggene mine silkemyke og for å finne frem klær.

I kveld er det jo Vixen! Det blir skikkelig moro og jeg gleder meg masse, men aller først… En powernap på bussen, haha. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Hva synes du om alt styret rundt Vixen (eller Fixen som det også kalles..:) ) i år? Har du satt deg inn i det?

    2. Anonym: Jeg har fått det med meg, ja. Det er vel nesten umulig å ikke gjøre det, haha. Jeg synes det hele er ganske kaotisk. Først blir man disket så får man være med blablabla. Merkelig oppførsel, men det er da lov å ombestemme seg. Når det kommer til Sophie Elise vs. Ulrikke Falch synes jeg begge to har veldig gode poeng!

    3. Takk for svar! Har du også fulgt med på styret med juryleder Hans-Petter og hans pågående diskusjon med bloggomtoppbloggere.com?

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg