SJOKKERENDE PRISER

Hei, alle sammen! Nå sitter Martine og jeg på hotellrommet og gjør oss klare for kvelden. En ting jeg har tenkt over er hvor slitsomt det egentlig er å være på ferie, haha. Det skal være så avslappende, men vi kjører fullt program så da blir det litt slitsomt allikevel. Heldigvis er det gøy da! Vi må bare legge inn noen pauser, sånn som nå. 

I dag har vi brukt store deler av dagen i byen. Vi startet dagen med en guidet tur hvor vi ble tatt med til å mange kule steder og fikk lære masse om Kaunas og ganske mye om arkitekturen i byen. Det var faktisk skikkelig spennende og jeg skal fortelle dere mer i morgen! Turen ble avsluttet med en lunsj på et sted som heter Uoaksas.

Jeg fikk SJOKK da jeg så prisen på maten vi hadde bestilt. Det var en fastsatt meny med forrett, en mellomrett, hovedrett og eventuelt dessert. Vi droppet desserten og betalte helt seriøst under 100 norske kroner. Dette var på et sted som så skikkelig fancy ut og maten smakte helt fantastisk godt! Kanskje jeg skal begynne å fly hit hver gang jeg har frihelg og spise som en gud?

Vi fikk høre av guiden vår (som joinet lunsj med oss, sykt koselig) at mannen bak meg visstnok er en veldig kjent litauisk designer! Dette visstevi ikke før vi gikk ut av restauranten og da jeg redigerte bildene så jeg at han var i bakgrunnen, hehe litt moro da selv om jeg ikke en gang husker hva han heter.

Nei, nå må jeg komme meg i gang med sminkingen og logge av nettet her. Vi mistet akkurat wifi så nå sitter jeg og deler 4G. Det er så forbanna dyrt at jeg får angst. Så byebye.

Nå skal vi ut og spise igjen hehe, men denne gangen skal vi også teste utt litt litauisk alkohol. Spennende!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Så på snap at du mistet innlegget ditt da nettet forsvant, et tips er å skrive det i Word eller lignende og kopiere det inn etter du er ferdig. Da slipper du å være avhengig av nett mens du skriver.

    2. HAHAHAHAH Andrea, jeg dør av deg. Svaret ditt til anonym. Du er fantastisk, det har jeg sagt mange ganger før. Du er et inspirerende menneske som bare stråler. Titter innom bloggen din flere ganger om dagen fordi: Du tar fine bilder, du har godt innhold og du er deg selv.
      Håper du har det fiint på tur og koser deg glugg ihjel! ❣️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg