ENERGIEN HAR FORLATT KROPPEN MIN

Nå ligger jeg fortsatt i sengen min. Jeg har tatt på meg den diggeste, mykeste morgenkåpen jeg eier og har enda ikke skrudd på lyset. Det er som om all energien jeg har hatt de siste ukene har forlatt kroppen og den er helt tom.

I går kveld skulle jeg på trening etter jobb, men ble så ufattelig trøtt at jeg raskt droppen den planen da klokken nærmet seg halv ti. “Jeg kan gå en tur da, kanskje ta sol”. Jeg skiftet fra jobbklærne til joggebukse og hettegenser, fant frem lommeboken og stod klar med nøklene i hånda. Nei, jeg orker ikke. Jeg må legge meg. I stede for å gå ut gikk jeg på badet. Jeg fjernet sminken, pusset tenner og gikk og la meg klokken ti. 

Da vekkerklokken ringte syv i dag orket jeg ikke. Noen ganger merker man at det er mer enn bare trøtthet. Man trenger litt hvile og det trengte jeg nå. Jeg sov faktisk fra klokken ti i går til halv ni i dag og det var så deilig. Det er viktig å lytte til kroppen din og om den omtrent tvinger deg til hvile, som min gjorde i går så må du faktisk bare høre på det. Jeg skal i hvert fall ikke risikere å bli syk nå som Martine og jeg skal på reise om en liten uke. 

Nå skal jeg snart komme meg opp herfra og gjøre meg klar til jobb. Jeg skulle egentlig trene, skrive innlegg og ta bloggbilder i dag, men jeg sa ja til å begynne fire timer tidligere så da får vi se om jeg rekker noe av det. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer
    1. Hei! Du burde prøve B-vitaminer 🙂 En stor andel av Norges befolkning har mangel på B-vitaminer når det er høst/vintertid! Man kan føle seg slapp, trøtt, irritert og rett og slett sliten.. Bare et tips:-D

    2. Så at Martine la ut en snap av deg i dag når dere hadde våknet. Sover dere naken sammen? Har dere noen gang gjort noe seksuelt?

    3. Lise: Haha, det fikk jeg ikke med meg en gang! Jeg tror jeg har svart på noe av dette før faktisk. Vi er god venner og det er koselig å sove sammen innimellom. Jeg sover som regel i truse jeg 🙂 Eller naken, men ikke med Martine haha. Nei, det har vi ikke.

    4. Åå så bra! Jeg mente D-vitaminer 😂😂 Hahahah! Men B er også super bra! Elsker bloggen din❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg