PÅ VEI TIL KONSULTASJONSTIME

God morgen, verdens beste lesere! Nå er jeg snart på vei ut døren. Jeg skal til Eger Skin Clinic på en konsultasjonstime der kvart over ti og jeg må nesten ha med en kaffe på veien og derav dra ekstra tidlig. Det er så koselig å vandre gjennom gatene i Oslo på formiddagen med en kaffe i hånda. Det er noe jeg virkelig setter pris på uten at jeg vet helt hva det er som gjør det så koselig. 

Hos Eger skal jeg møte en kosmetisk sykepleier som skal se på leppene mine. Forhåpentligvis finner vi en løsning vi begge tror blir bra og jeg gleder meg til samtalen. Det blir nok en injeksjon på meg i nærmeste fremtid. Jeg HATER sprøyter og det er så vondt å sette noe i leppene, men jeg må nesten gjøre det for å føle meg helt vel. Sånn er det altså.

Dere får en ordentlig oppdatering når jeg vet hva som skal skje! Akkurat nå er det bare snakk om en liten konsultasjon. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg