SOM EN UNGE I TRASSALDEREN

God morgen, fine vakre flotte lesere! Jeg har nesten ikke sovet i natt. Etter at vi flyttet heri Larvik sover jeg så utrolig dårlig når jeg er hjemme. Før sov jeg som en baby i det jeg kom tilbake til mitt gamle rom, men her er det noe som ikke stemmer altså. Sånn sett blir det godt å komme hjem til Oslo hvor jeg faktisk sover kjempegodt. 

I går satt jeg oppe til halv ett og førte regnskap. Heter det føre regnskap? Jeg tror pappa brukte det uttrykket i går, haha. Like etter jeg faktisk begynte å tjene penger på bloggen kom pappa en tur til Oslo og viste meg hvordan jeg skulle gjøre alt dette med regnskapet. Jeg satt meg ned og var flink i noen uker da, men så skled det helt ut.

I sommer tok jeg en ny runde, men siden den gang har jeg ikke så mye som sett på regnskapet. Nå begynner det jo å nærme seg frist for å registrere, sende inn eller hva man nå gjør så jeg trengte desperat litt hjelp med å forstå hvordan jeg skulle ordne det greiene her. 

Jeg HATER tall og synes alt med regnskap er skikkelig kjedelig, så jeg måtte virkelig ta meg sammen for å ikke bli en unge i trassalderen hver gang noe ble vanskelig eller da jeg så hvor mye penger jeg har brukt på enkelte ting… Det er greit jeg har fått vipper og sånt sponset, men alt må jo skattes av så jeg fikk sjokk da jeg så hvor mye penger jeg faktisk har fått i form av behandlinger.

 Det var et par ganger hvor et lite raseriutbrudd var på vei, men heldigvis klarte jeg å ta meg sammen. Jeg fikk faktisk dreisen på det hele etter hvert og da pappa gikk og la seg satt jeg oppe og gjorde alt sammen helt selv til det ikke var noe mer å gjøre. 

Nå er jeg faktisk ganske stolt av meg selv! Årsregnskapet for 2017 er gjort, all by me (med litt hjelp fra pappa da) og jeg er snart klar for å ture tilbake til Oslo og Martine som venter på meg der. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

10 kommentarer

Siste innlegg