FØRSTE KVELD MED NY SAMBOER

God morgen! Dette er første dag i det som virkelig føles som et ekte kollektiv. Nå er vi fire stykker på to rom her altså. 

I går kveld kom endelig Martine hjem fra Thailand/Bodø og med seg hadde hun et lite flyttelass. Hun har jo allerede hatt alle tingene sine i kjelleren vår siden hun flyttet fra Morten og de, så hun har halvveis bodd her da. Det var så koselig å se henne igjen! Hun er en ekte gledesspreder. Jeg tror aldri jeg har sett henne ordentlig sur, sånn helt seriøst. 

Nå bor hun hos meg, men fordi Sofie drar på lørdag flytter hun inn på soverommet hennes i tre uker. Jeg gleder meg så mye til å ha en venn når Sofie er borte, haha. Jeg er skikkelig lei av å være hjemme alene, så et passet perfekt at Martine trengte et sted å bo for en kort periode.

Nå skal jeg på jobb og bli der resten av dagen, as always hehe. I kveld skal vi ha en kosekveld og det blir sååå deilig. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer

Siste innlegg