SLIK SER UKEN MIN UT

Happy monday! Tenk at det er julaften på søndag da, dere. Tiden flyr avgårde alt for fort. I går kjente jeg at jeg trengte å få planlagt denne uken litt og det finnes ingen bedre måte å gjøre det på enn å dele uken min her på bloggen! Da får jeg kontroll og dere får se hva som skjer i livet mitt i løpet av uken som kommer. 

MANDAG. Allerede klokken 08.00 har jeg time for behandling av vaginisme. Det er så tidlig, men jeg har kun meg selv å skylde fordi jeg valgte tiden selv. Det er egentlig veldig bra fordi den uken som har vært nå har vært ekstremt lat. Jeg har sovet i 12-16 timer de dagene jeg har hatt mulighet og skrudd av vekkerklokken alle dager jeg ikke måtte opp tidlig. Kanskje jeg trengte det? Uansett stresser det meg, så dette er en fin måte å kickstarte uken på!

Klokken 14-21 skal jeg jobbe så da forsvinner store deler av dagen. Sofie kommer hjem i løpet av den tiden så når jeg kom hjem er i hvert fall min plan å se alt hun har kjøpt og høre om hvor fantastisk New York er til jeg dør av sjalusi. Åh, klarer nesten ikke vente…

TIRSDAG. Jeg har fri fra jobb, men som vanlig har jeg endel planer. Klokken 10.00 har jeg frisørtime (sponset behandling). Nå synes nesten alle extensionfestene mine så det er virkelig på tide å få heiset de før jul! Det er egentlig det eneste jeg skal der, men det tar fort et par timer når fester skal taes av, teip skal byttes, håret skal vaskes og så skal alle festes på igjen. Ikke at det gjør meg noe, jeg elsker å være hos frisøren og de er så flinke på Hendrix Frogner! Jeg pleier å kose meg med å bla i magasiner og drikke sånn fire kopper med kaffe, haha. 

På ettermiddagen skal jeg møte en venninne. Vi skal ta en siste runde i byen for å handle inn noen julegaver som mangler. Det er sjelden jeg går rundt i byen sånn for å handle. Det er oftest på vei til eller fra et eller annet at jeg løper innom, men nå skal jeg faktisk gå rundt og kose meg i sentrum!

ONSDAG. Jeg håper jeg er i form til å trene igjen! Planen er i alle fall å dra på trening i 12-tiden. Før det skal jeg bare kose meg her hjemme med kaffe i morgenkåpen min og vaske alt som må vaskes av klær før jeg drar til Larvik for jul. Need my outfits, ikke sant. Klokken 15 skal jeg på jobb og blir der resten av kvelden, skikkelig moro. Neida, jeg tror det blir gøy jeg! Siste innspurt før jul og forhåpentligvis mange glade kunder. 

TORSDAG. Friiii hele dagen! Herregud, så deilig. Jeg har foreløpig ingen planer utover vanlige greier som trening og blogging. Det eneste jeg må gjøre denne fridagen er å starte pakkingen til Larvik. Nå skal jeg dessverre bare være hjemme i to og en halv dag, men det skjer mye på disse dagene og all pakking må planlegges nøye. Jeg har blant annet en dunjakke jeg må ha med hjem for å få vasket siden vi ikke har tørketrommel her. Sånne ting da. Utover dette tenker jeg å ta dagen som den kommer! Kanskje gå en tur og se på juledekorasjoner eller noe sånt, hvem vet?

FREDAG. Formiddagen skal jeg bruke på å jobbe med bloggen i form av å prøve å få gjort en del regnskap, forberede noen innlegg og planlegge litt. Jeg må også komme meg på trening ganske tidlig slik at jeg får igang systemet. Klokken tre skal jeg på jobb og der blir jeg resten av kvelden. 

LØRDAG. Wiii, lille julaften og jeg skal hjem! Aller først skal jeg komme meg på trening og deretter skal jeg jobbe den siste vakten før jul frem til klokken 18. Etter det skal jeg bare hjem og hente kofferten og så setter jeg meg på toget hjem til Larvik! Det skal bli så godt å komme hjem. Pappa og stemoren min har flyttet inn i en helt ny leilighet som jeg enda ikke har sett og jeg er så spent! Aller mest ser jeg frem til å tilbringe kvelden sammen med de og lillesøsteren min hjemme.

SØNDAG. JULAFTEN! Dette er faktisk den aller første julaften på fem år som jeg har fri fra jobb. Jeg har alltid sagt at jeg kan jobbe julaften fordi jeg vet at mange setter veldig stor pris på å ha fri akkurat denne dagen, samtidig som det er litt det samme for meg om jeg jobber til klokken to eller ikke. I år kjenner jeg på følelsen av at det er deilig å ha fri! Planen er å kose meg i pysjen med julefilmer på morgenen før jeg tar meg en tur på trening. Nå bor vi rett ved treningssenteret så ingen unnskyldninger.

I år kan det være at julaften blir litt annerledes med tanke på det som skjedde med pappa, men det viktigste er at vi er samlet. Jeg har faktisk tatt på meg ansvaret for å lage julemiddagen i år fordi stemoren min jobber formiddagen og pappa er syk. Det kan bli spennende, hehe. Jeg skal i hvert fall lage masse godt tilbehør og det ble bestemt at rypen skal byttes ut til fordel for ribbe, julepølse og medisterkaker i år. Det eneste jeg liker av julemat er medisterkaker så jeg er ganske så happy. Så skal vi bare kose oss med det som forhåpentligvis blir deilig julemat, musikk, gaver og til slutt film i pysjen. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg