KLEINE, MORSOMME OG CREEPY DATINGHISTORIER

Nå har jeg forhørt meg rundt på jakt etter sjekke- og datinghistorier! Sjekking kan være både kleint og moro, uansett om man er den som sjekker opp eller den som er tøff nok til å sjekke opp andre. Hvordan folk reagerer på å bli sjekket opp og hva de gjør for å sjekke opp noen varierer veldig, så jeg spurte vennegjengen min om de kunne dele noen av sine historier!

La oss starte. Vi starter rolig og da passer det fint å ha meg først. Jeg er elendig på både dating og sjekking og blir altså så flau. Den første historien er fra jobb…

Meg: Jeg ble sjekket opp på arbeidsplassen min! Det kom en fyr inn og trengte å lade opp mobilen sin. Det ordnet jeg selvfølgelig og i mellomtiden skulle han stå og småprate med meg i kassen… Jeg var allerede i gang med en arbeidsoppgave som krevde at jeg ble stående i kassen, så det var ingen vei ut. Dum som jeg er skjønte ikke jeg at han prøvde å sjekke meg opp før han sa setningen “er du singel?”. Da begynte varsellampene å blinke og jeg så meg desperat rundt etter hjelp fra en kollega. Hva gjør man når man blir sjekket opp uten å egentlig ville bli sjekket opp? Fordi jeg er håpløs, elendig og ikke klarer å lyve glapp det ut et spinkelt “ja” som da ble fulgt opp av at jeg stod og skrev telefonnummeret mitt inn på telefonen hans som hadde våknet til liv igjen. H e r r e g u d. Jeg var så rød og ukomfortabel. Samtidig var det sykt tøft at han gjorde det!! Det ble ikke noe mer ut av den situasjonen, men herregud så flaut det var å bli sjekka opp på jobb foran kollegaer og andre kunder. 

Venninne 1: Jeg var på date med en fyr i London en gang som jeg hadde møtt på Tinder. Jeg merket med en gang at jeg ikke var interessert da jeg så han, men vi skulle på en av favoritt-resturantene mine så jeg tenkte at jeg bare drar og spiser. Han var jo såååå into it under hele middagen. Jeg visste ikke hvordan jeg skulle stikke av, så jeg ble med og tok en drink etter middagen. Jeg gikk på do mange ganger i løpet av en time så sa jeg at jeg hadde blitt dårlig i magen av maten og sa jeg måtte hjem til min egen do. Jeg løp så fort jeg kunne til tuben og slettet han på Tinder, blokkerte nummeret og bare ghosted helt. Hadde jo ikke vondt i magen men var drit redd for at jeg skulle få det på grunn av karma, haha!

Venninne 2: Gjør dere klare for en skikkelig love story. Det startet med at vi var på en bar her i Oslo og bartenderen som jobbet der var så kjekk. Jeg gikk for å kjøpe min andre øl bare for å oppsøke han og da jeg hadde betalt så blunket jeg til han før jeg gikk tilbake til bordet vårt. Vi satt jo sånn at vi kunne se baren og de kunne se oss, så vi hadde mye blikk-kontakt og utvekslet en del smil. Plutselig kom han bort til meg og spurte om jeg hadde det bra og sa at jeg var veldig vakker før han gikk tilbake til baren. Etter hvert fant jeg frem penn og papir og skrev ned nummeret mitt og la lappen på bardisken og gikk. Så kom han faktisk bort til meg igjen for å fortelle at han ikke hadde mobil fordi den var ødelagt, men han ville legge meg til på Facebook fra min mobil så vi ble venner der. Så skulle jeg på do og det inkluderte selvfølgelig en tur forbi baren, og da jeg kom ut fra doen stod han der så kysset vi! 

Venninne 3: Jeg ble stoppet av en gutt på Jernbanetorget som hadde «mistet strømmen» og trengte å sende melding til kompisen sin for de skulle møtes. Så fikk de kontakt, og han spurte om masse rart. Og da hadde de jo funnet meg på Facebook, så han skrev til meg senere 🙄 Eller da en gutt fra en gjeng kom bort og spurte om nr mitt fordi jeg var så søt, og at han skulle sende melding senere. Fikk aldri noe melding, og han gikk fnisende tilbake til kompisene sine.

Venninne 4: Æ data en italiener et par ganga, mest på grunn av at han var flink til å lage mat og hadd tiiiidenes kropp!! Men måtte avslutte det etter hvert da han brukte ca 1-2 timer på badet hver gang han skulle ut på byen.. Det eneste æ fikk ut av å date han var skills på kjøkkenet.

Venninne 5: Jeg var i London og møtte det som virket som en hyggelig fyr på Tinder. Han var lege og greier, så da tenkte jeg at dette går jo fint! Etter litt prat inviterte han meg på date og vi endte opp hjemme i leiligheten hans. Plutselig begynte han å spørre om jeg var nervøs og da jeg sa ja, så svarte han “drikk litt mer”. Da ble jeg ender mer nervøs før han fant frem stetoskopet for å lytte på meg og begynte å kjenne på pulsen min. Det hele ble ekstremt creepy og jeg kom meg heldigvis unna denne creepy fyren!

Venninne 6: Jeg møtte en fyr på et utested (dette var forresten for flere år siden og fordi vi er venner på Facebook fikk jeg opp varsel om at vi hadde jubileum her om dagen hehe). Han ble med meg hjem og vi har sex. Helt plutselig blir det veldig vått om dere skjønner… Det viser seg at strengen på penisen hans har røket og det spruter blod! Altså jeg har aldri i hele mitt liv sett så mye blod. Han blir så stressa når han skjønner at det er han som blør. Jeg tar ansvar og får han inn i dusjen, ut med alt sengetøy og vasker gulv og vegger. Allikevel sover han over, haha. Det var litt kleint morgenen etter da for å si det slik…

 

Del gjerne egne historier i kommentarfeltet!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

5 kommentarer

Siste innlegg