KVALITETSTID OG JULEGAVESHOPPING

Hei, fine dere! Nå sitter jeg mett og god i sofaen med et ganske så tomt tacofat foran meg. Marte er på besøk for å tilbringe litt kvalitetstid med meg (hehe) og tradisjonen tro lager vi taco til middag. Nå har jeg faktisk ikke spist dette på kjempelenge, så det var virkelig på tide! Vi har vært ute ne tur og handlet inn julegaver. Det er så koselig! Jeg synes nesten det er morsommere å handle til andre enn meg selv. Det er så hyggelig å gi bort en gave man tror andre vil bli glad for, er dere ikke enig?

Planen for kvelden er å ta det helt med ro siden jeg fortsatt ikke er i form. Jeg må få skrevet et innlegg til kveldens Dating & Singelliv-spalte, så om det er noe dere vil lese om så rop ut i kommentarfeltet nå. Så skal vi selvfølgelig se håndballkampen halv ni i kveld da. Hvor rå er ikke de jentene? Jeg blir så imponert!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg