IKKE EN TYPISK DAGEN DERPÅ

God morgen! Ja, jeg vet at klokken er halv tolv, men her har dere ei sliten jente som var på byen i går og sov til klokken elleve. Det var så verdt det! Kvelden i går var så fin og jeg er så glad i de jentene. Vi endte opp med å dra innom tre forskjellige steder fordi vi ikke klarte å bestemme oss, haha. Først var vi på The Villa, så dro vi på Jaeger, deretter en tur på Sosialen og så tilbake til The Villa før vi endte opp med å kjøpe nattmat på Burger King på slutten av kvelden. Da var jeg veldig motvillig fordi jeg synes ikke BK-mat er så godt, men jeg var jo sulten sååå. 

Nå skal jeg ordne meg litt og så skal jeg dra på Vinterland, julemarkedet ved Karl Johan! Jeg har hatt lyst til å dra dit så lenge og nå skal Julie og Julie (det er så morsomt at de heter det samme) dit, så jeg slenger meg på. Wiii, gleder meg til å få litt julestemning! Dette skal ikke bli en typisk dagen derpå, så det er bare å komme i gang. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

1 kommentar
    1. For mine venner betyr dagen derpå soving til 13-14 minst. Så du har ingenting å være deppa for 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg