TIL ALLE GALE BLACK FRIDAY SHOPPERS

Jeg er helt med på å få gode tilbud. Det er absolutt ikke noe jeg takker nei til. Black Friday er på mange måter en god dag. Det er i passe tid før jul slik at man kan spare inn masse på julegaver man skulle kjøpt uansett. Det finnes mange gode tilbud der ute og så lenge man shopper med fornuften så kan man spare mye penger. Allikevel er det noe med denne dagen som får meg til å grøsse. 

Etter å ha sett filmer fra fjorårets Black Friday på enkelte outlets og kjøpesentere mister jeg troen på menneskeheten, eller retter sagt folkeskikken. Den virker å forsvinne i det man ser et godt tilbud. Jeg har sett filmer som viser damer og menn i alle aldre som går fullstendig amok i jakten på gode tilbud. Unge jenter som står og drar i samme jakke med full kraft, voksne kvinner og menn som løper ned mennesker for seg for å komme først frem, mennesker som blir dyttet og faller mens resten løper forbi som om ingenting annet enn de gode tilbudene eksistere.

Kjære Black Friday shoppers, jeg har en ting å si til dere. Når dere holder på sånn så gjør dere meg kvalm.

Å pare penger er bra, men å miste alt av folkeskikk i jakten på det er rett og slett ekkelt. Tenk om alle bare hadde oppført seg som vanlig og stått i kø, kikket etter tur og åpnet øynene for de rundt seg så kunne denne dagen ha blitt veldig mye bedre. Bare tenk på dette når du skal handle i dag. Ikke bli en av de som gjør at jeg brekker meg, vær så snill. Ha hodet på plass og folkeskikken i behold. Når det er sagt – god shopping!

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

31 kommentarer
    1. Herregud er alt feil nå eller? Jeg føler du bare klager og klager.. Kan nok hende noen er litt for engasjert men virkelig ??

    2. Helt enig med deg. Jeg passet på og reise ekstremt tidlig i dag da jeg viste at det ville være lite med mennesker på kjøpesenteret her jeg bor. Tør ikke og tenge på osen det ble og blir utover dagen i dag.

    3. Hvorfor klage på alle andre, når du kanskje ikke er noe bedre selv??? Har du startet denne bloggen for å klage på andre å skrive om vaginisemen din???????

    4. Kunne ikke blitt mer enig med deg. Jeg gjør ikke noe stort ut av denne dagen! Det handler bare om å handle med fornuft som du skriver 🙂 Jeg tror heller ikke vi sparer så sykt mye av disse black friday dagene. Folk kjøper jo for flere tusenvis uansett:) God fredag!

    5. Anonym: Hahahaha vet du hva? Her er jeg bedre enn de menneskene jeg skriver om. Jeg verken dytter andre eller havner i drakamp for å handle på salg. Hahahha igjen – jeg harskrevet fire innlegg av over 300 om vaginisme ;-)))))

    6. Vet du hva?.. du er faktisk ikke bedre enn de menneskene du skriver om… du er på lik linje, når du gidder å henge deg opp i det og samtidig skrive det ned på bloggen.
      Som du selv skriver til folk her på bloggen, om du ikke liker å lese/se det jeg skriver, klikk deg videre… Det samme gjelder deg om dette du skriver om nå, hvorfor ikke bare lukke øya og lat som ingenting! Sånn er det i handelstanden i hele verden over, det gjelder å få det beste tilbudet, derav blir vi som ville dyr på jakt, må bare ha det beste kjøttet…
      Ehhh ja det er greit nok det at du har BARE skrevet 4 innlegg om det… MEN jeg leser stadig om det det i flere av dine innlegg den siste tiden… Vi har skjønt at du har ett problem der nede, men dritt lei av å lese om det også! Er ganske sikker på at det er flere enn bare med som er dritt lei av å lese om ditt underliv!

    7. Anonym: Nei, kjære Anonym! Det å kritisere andres ekstreme uhøflige oppførsel er ikke det samme som å faktisk være en av de som oppfører seg slik 🙂 Fysisk “vold” og skriftlig kritikk kan ikke sammenlignes. Føler du deg truffet, vennen? 🙂

      Holde øynene lukket og late om ingenting? Det er så aldri noe jeg kommer til å gjøre med noe som helst jeg ser på som galt! Det er roten til mye ondt i verden, så nei det kan jeg ikke gjøre.

      Jeg får daglig spørsmål om hvordan det går jeg så selv om du og sikkert flere finner akkurat det uinteressant har jeg andre som leser kun på grunn av det! Dette er en blogg med mye variasjon og hvis du leser den kan ikke absolutt alt interessere deg. Sånn er det! Noen driter i shopping-tips, andre elsker det. Noen driter i vaginisme, andre elsker å lese om det. Skjønner du poenget mitt?

      Kjære deg, hvis det er så fælt for deg å lese bloggen min – hvorfor klikker du deg inn? Hold deg unna du, så er det best for oss alle 😉

    8. er så enig med deg. jeg var ute og handlet med min sønn som snart blir 5 år, han ønsket seg en leke som var satt ned 70% og vi var heldig det var en igjen når vi kom,men så kom en voksen mann og dro den ut av henda på guttungen så han datt og i tillegg ble kjempe lei seg,men heldigvis så en vakt det,så han fikk den,men ja det finnes faktisk så gale mennesker i norge også slik Andrea beskriver, så hvorfor si hun er like ille som skriver om dette, er jo sannheten, MANGE som ikke kan styre seg,men selvsagt de som er fliknke og sikkelig også

    9. Nei jeg føler meg på ingen måte truffet… jeg får ALLTID tak i det jeg vil ha til en ekstra billig peng!
      Variasjon… jeg har lest oftere om ditt underliv og hva som plager deg der nede, er det variasjon… ehhh nei…
      Hahaha… der kom det, klikk deg videre om du ikke liker bloggen… faen så jævla teit å skrive noe sånt… jeg kommer alltid til å si min mening, akkurat som deg, jeg kommer alltid til å klikke meg inn så lenge du har en blogg… FOR det er noen innlegg som er spennende å lese og det er noen innlegg som en engasjerer seg i og da skriver jeg det jeg mener!

    10. Anonym: Så hvorfor blir du så sint fordi jeg ber folk oppføre seg og ikke dra ned folk på shopping? Hvorfor er det så teit å si? Hvis det plager deg så mye og du er så utrolig lei av å lese om underlivet mitt så er det ikke verre enn å ikke lese 🙂 Ja, det skal du få lov til, men da anbefaler jeg kanskje å styre unna de med underliv og shopping siden det er så fælt å lese om!

    11. Hvor fikk du det fra at jeg er sint… Aldrig skrevet det at det er teit at andre må oppføre seg i en kø på vei inn i en butikk med salg… Jeg skreiv at du ikke er noe bedre, siden du drar det opp… også spør du meg om jeg følte med truffet, noe jeg IKKE gjør… så hvor den teit greine kommer inn, skjønner jeg ikke…
      Styre unna… kjempe enkelt når det står om VAGINISME i NESTEN alle innlegg… er vel lov å si ifra uten at du skal komme med det teite greiene om at… ikke les bloggen… ikke klikk deg inn på bloggen… det er så 14 år å skrive noen sånt

    12. Anonym: Aldri*. Du virker jo litt provosert da, vennen :-). Det er jo et håpløst poeng, haha. Jeg er ikke noe bedre enn de som ikke klarer å oppføre seg på Black Friday fordi jeg ber de oppføre seg… Altså, tenk deg om da. Men kjære deg. Nå sier jeg igjen at det har vært fire innlegg. Jeg tenkte mer på å styre unna hele bloggen jeg da og i hvert fall ikke klikke deg inn på innlegg om har vaginisme og behandling i overskriften ;-).

    13. Hahaha… skjønner du ikke har så mye livserfaring enda… Så den dagen du selv selv har mere livserfaring, kan vi ta opp dette denne diskusjonen igjen om andres oppførsel i salgs kø…
      Også må jeg tilføye det at din vurdering av meg, stemmer ikke i det hele tatt! Det er forskjell på engasjert og provosert… Du vil lære deg det med tiden lille du…
      Hva med alle disse andre innleggene dine som det er nevnt i… er ikke bare 4 innlegg som har et fokus på underlivet ditt, er da noen flere en Det!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg