NÅ GIR JEG OPP

Nå er jeg så utrolig lei og lei meg. Gårsdagen var helt fantastisk fin og jeg hadde en utrolig morsom kveld. Jeg skal fortelle mer om både dagen og kvelden senere, men nå er det noe annet jeg bare må få sagt her.

Julebordet var kjempegøy og etterpå dro noen av oss videre ut på byen. Vi endte opp på Taket hvor jeg møtte så mange kjente, noe som var så morsomt! Vi danset, drakk og koste oss hele kvelden. Vel, helt til vi skulle hjem i hvert fall. Som dere vet har jeg ikke det største hellet med å ta med meg jakker på byen. I vår ble favorittjakken min stjålet i garderoben på Nox. Det var en så fin fuskepels som seriøst ingen andre hadde! For noen uker siden klarte jeg å miste en annen favoritt fra jakkegarderoben da jeg var på byen. Denne gangen var det helt min skyld fordi jeg la den fra meg et sted og dro uten den. Helt idiotisk. Jeg har klart å miste den sorte, litt lenger fuskepelsen min uten at jeg kan forstå hvorfor. Den er i hvert fall ingen steder, så den har forsvunnet fra løse luften. Og nå…

I går var jeg så flink og leverte jakken min i garderoben på Taket. Den skulle med hjem! Gjett hvem som gikk hjem i minusgrader i en kort kjole uten jakke? MEG. Da jeg skulle hente ut jakken min var den nemlig ikke der. Sånn helt seriøst nå er jeg så dritt lei! Hvor mange jakker kan én jente miste i løpet av åtte måneder liksom? Jeg har jo nesten ingen igjen!

Venninnen min sa det så godt i stad. “Jeg tror ikke det er meningen at du skal ha jakker, jeg”. Nei, det tror ikke jeg heller. Jeg gir seriøst opp det å få med meg jakken min hjem fra byen. Fra nå av skal jeg dra ut i den styggeste jakken jeg eier som jeg gir blanke i om blir med hjem igjen. Det verste er at da mister jeg den sikkert aldri… Åh, dette er så trist! Jeg håper virkelig de klarer å finne den i dag.

Bye bye jakken min :/

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer
    1. Alltid veldig ergerlig når man mister ting sånn, nesten samme hvilken verdi de forskjellige tingene hadde for en. Men kanskje særlig når det er noe så praktisk som jakker, eller klær generelt, og sææærlig når det skjer såpass ofte som, vel, 3-4 ganger i løpet av 8 måneder. 😮
      Har du spurt noen av de som jobbet på det stedet om de kanskje kan ha noen anelse om hvor den har blitt av? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg