I DAG STARTER JEG MED BEHANDLING

Sponset behandling


Genser H&M // Bukse Zara // Sko Dinsko

God morgen, fine lesere! Hvordan har dagen deres vært så langt? Jeg startet dagen med min favorittfrokost, nemlig havregrøt og en god kopp kaffe. I dag måtte jeg ekstra tidlig opp, fordi som jeg skrev i gårsdagens innlegg skal jeg på en konsultasjonstime i dag. Den skal foregå på Røa, et sted jeg aldri har vært i mitt liv så jeg følte for å være ute i ekstra god tid i tilfelle noe gikk galt eller at jeg tok t-banen feil vei. 

Jeg er skikkelig spent på hvordan dette skal foregå, og klarer nesten ikke vente med å sette i gang. Dere husker vel at jeg skrev om vaginismen min? Vel, i dag starter første del av behandlingen. Klokken halv ni i dag har jeg konsultasjonstime hos Røa Osteopati. Jeg har Googlet og gjort en del research, i tillegg til å ha snakket med begge de to hyggelige damene som driver klinikken og det virker som at de virkelig kan sakene sine. Jeg har en god følelse på dette og skal fortelle dere alt sammen, inkludert hvordan en konsultasjonstime for behandling av vaginisme foregår i etterkant. 

Nå må jeg komme meg avgårde så jeg ikke mister t-banen. Ønsker dere alle en super dag 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

Siste innlegg