ALT JEG IKKE FIKK GJORT

Hjemreisen i går ødela tirsdagen min fullstendig, noe jeg egentlig ga greit uttrykk for i gårsdagens innlegg. Vi dro hjemmefra halv fem om morgenen, og da flyet gikk rundt klokken åtte sovnet jeg med en gang. Det ble ikke akkurat en god natts søvn, fordi jeg våknet hele tiden av at jeg falt fremover. Det er så ubehagelig, for ikke å snakke om flaut. Jeg faller jo fysisk fremover, haha.

Jeg var så sliten da jeg kom hjem, så alle planene om å handle inn mat for uken, pakke ut og vaske leiligheten gikk rett i vasken. Det ble Fjordland (kjøttkaker, namnam) og Yummy Heaven, pluss tre powernaps på sofaen i løpet av kvelden. Til tross for disse var jeg like trøtt da jeg skulle legge meg i halv tolv tiden, haha. Noen ganger lurer jeg på om jeg har en søvnsykdom. Åh, jeg savner Island og familien allerede. Det var ikke så godt å komme hjem som jeg hadde trodd, så nå er jeg litt trist. Vi får håpe det går fort over når jeg kommer tilbake til hverdagen, som jeg egentlig har gjort allerede. Nå er jeg nemlig på jobb, og etterpå skal jeg dra hjem og gjøre alt jeg ikke gikk gjort i går. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg