PÅ VEI HJEM

Er dere klare for nok en flyplass update? Vel, dere får en uansett. Nå er det tid for å dra hjem fra Island og tilbake til Oslo. Det er alltid litt trist å dra hjem, samtidig som det føles godt. Jeg får alltid en rar følelse i meg når jeg forlater et sted. Turen til flyplassen når man kjører forbi byene i mørket, og kun ser tusenvis av lys i fjerne… Den følelsen er så fin, men rar og litt trist. Nå venter hverdagen igjen, og jeg må innrømme at jeg ikke er helt klart for det etter en hel uke med fri, haha. 

Nå skal jeg ta en liten tur i taxfreen og se om noe frister, og så er det snart klart for boarding. Ønsk meg lykke til på flyturen da, dere 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg