hits

SLIK KOMMER DU DEG P TRENING

Tro meg, jeg vet hvor vanskelig det kan vre komme seg p trening i begynnelsen. Nr man endelig kommer seg i gang med treningen (igjen, eller for frste gang) kan det vre ganske s hardt. Den bermte drstokkmila kan vre s utrolig hard komme seg over, og dra rett fra jobb nr sofaen frister mest er ikke enkelt. Allikevel har jeg noen tips komme med til deg som sliter litt med motivasjon til faktisk komme deg p trening!

- DEL GJERNE DINE MOTIVASJONSTIPS I KOMMENTARFELTET - 

 Ikke tenk, bare gjr det. Dette gjelder srlig om du drar rett fra jobb. Da pakker du en treningsbag fr du drar om morgenen, skifter p jobb om det er mulig fordi det gjr det vanskeligere dra rett hjem. S gr du rett og slett straka vegen til treningssenteret uten tenke, bare g. Plutselig str du utenfor, og da er det jo bare g inn. 

Alt er bedre enn ingenting. Dette er helt sant. Du har kanskje ikke s lyst til dra, men s lenge du kommer deg dit er absolutt alt bedre enn ingenting. Ja vel, s ble det kanskje bare 15 minutter p mlla fr du kjente at energien gikk tom, men da fikk du i hvert fall 15 min da. Kanskje du til og med fr en av de beste ktene i ditt liv? Alt kan skje, haha. 

Det er s godt etterp. Flelsen etter trening nr du er utslitt, men full av endorfiner er superdigg! Jeg elsker komme hjem fra trening vre bde sliten og glad. Da fler jeg meg rett og slett skikkelig bra. 

Det er viktig ta vare p kroppen din. Absolutt alle har godt av trening. Det er viktig vre nok i aktivitet, og n som drlige spisevaner og lite mosjon tar flere liv i ret er dette faktisk viktig tenke p! Du har en kropp og ett liv, ta vare p begge deler. 

Husk hvor gy det er! Dette gjelder srlig om du har trent fr. Husk tilbake p hvor moro det faktisk er nr du er i gang. Trening er jo kjempegy!

Flelsen av mestre og sette nye rekorder. Det lpe litt fortere eller lfte litt tyngre er s moro. Nr du faktisk begynner se resultater av treningen i form av klare mer p trening gjr alt ti ganger morsommere! Jeg elsker sl mine egne rekorder, og det er noe som motiverer meg til gi det lille ekstra p trening. 

 

FACEBOOK HER - INSTAGRAM HER - SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

6 kommentarer

Mange gode tips :-D

Mange gode tips :) mitt beste tips er finne en form for trening man liker, slik at det blir gy dra p trening. Vektlfting og mlla er ikke for alle, men kanskje dansing, kickboksing eller noe annet er noe for andre?

Hvem fra forrige sesong

Hvem fra forrige sesong

Hvem fra forrige sesong likte du best av Eileen og Sandra?

Hvem fra forrige sesong: Eileen :-)

Skriv en ny kommentar