TING JEG IKKE FORSTÅR

 Hvordan man kan bruke 20 min i dusjen når alt man skal gjøre er å vaske seg.

Altså hva driver du med der inne? Jeg kan fint bruke en evighet om håret skal vaskes, kures og fargen tones eller om alt av hår skal shaves, men når jeg bare skal ta en dusj om morgenen og vaske meg klarer jeg ikke bruke lang tid. Jeg forstår ikke hvordan man kan dusje i nesten en halvtime når det eneste man gjør er å vaske seg, det er veldig rart. 

❤ Hvorfor noen mennesker er så sykt uhøflige mot ansatte i serviceyrker. 

Det verste jeg vet er når jeg ser kunder behandle ansatte i klesbutikker, restauranter, kundeservice eller hva det enn måtte være som dritt. Du er ikke noe bedre enn dem på noen som helst måte fordi du ikke jobbe i butikk? Hva gjør deg bedre? At du har en kontorjobb hvor du ikke trenger å forholde deg til mennesker? Wow, jeg er så imponert. Vet du hva? De menneskene som jobber i serviceyrker må finne seg i så utrolig mye unødvendig dritt og jeg har SÅ stor respekt for dem og at de holder ut. 

❤ At det ikke er annet liv enn oss i verden.

Jeg nekter å tro på dette. Universet er så stort, og for alt vi vet kan det finnes en parallelt univers. Tenk så kult! Så er det havet da… Det er så lite av det som er utforsket. Kanskje Atlantis finnes? Eller Ariel, det hadde vært kult da. 

❤ Hvorfor man har på vasken når man tisser.

Sånn seriøst? Jeg gjør dette selv, men jeg forstår egentlig ikke hvorfor. 

❤ Hvorfor mennesker og dyr ikke kan snakke samme språk (jeg vil få svar av Celine).

Haha, denne er både klein og rar, jeg vet… Men tenk så koselig om Celine (hunden til Sofie) kan svare på alt det rare jeg sier til henne! Det er mye trøst i en hund uansett da, men det hadde vært hyggelig med svar innimellom. 

❤ Hvordan man kan bli så avhengig av sukker.

Som jeg for eksempel er… Nå er jeg på dag tre uten sjokolade og jeg holder på å krepere her! Det er helt skummelt hvor avhengig jeg er. 

❤ At Trump ble valgt til president i USA.

This is just sad. Sånn seriøst, kan ikke forstå det. 

❤ Hvordan man kan mene at det er feil når to mennesker elsker hverandre.

Dette kommer jeg aldri til å forstå, med mindre det er incest eller pedofili som selvfølgelig ikke er greit. Problemet er at mange mener det er feil at to mennesker av samme kjønn elsker hverandre, og det klarer jeg bare ikke forstå. 

❤ Hvorfor Mufasa måtte dø i Løvenes Konge.

Hvorfor??? Veldig random igjen, men jeg elsket Mufasa. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg