14 RASKE OM MEG

Hvor høy er du?

Jeg er 168 cm, og egentlig er jeg ganske fornøyd med høyden min. Jeg føler meg sjelden veldig lav eller veldig høy, og er komfortabel både med og uten hæler so I?m happy!

Hvor lang tid bruker du i dusjen?

Haha,det kommer helt an på. De gangene jeg skal vaske håret, bruke blååsjampo, kure det og i tillegg shave bruker jeg en evighet. Jeg føler at jeg står der i en time liksom. Andre ganger, typ når jeg skal ta en kjapp dusj etter jobb så bruker jeg veldig kort tid.

Hvor lang tid bruker du på å stelle deg på morgenen?

Enten 5 eller 45 minutter, hehe. Det er ingen mellomting her. Jeg kan være rask om jeg vil, men hvis jeg først skal ordne meg ordentlig altså sminke meg, fikse håret osv. Så kan jeg fort bruke 45 minutter. 

Har du en frykt? 

Ja, mange. Jeg er redd for mye, dessverre. Det verste må være om noen i nærmeste familie eller nære venner blir alvorlig syke, skader seg eller dør. Det hadde vært ubeskrivelig vondt. 

Hvilken serie så du på sist?

The Good Wife. Jeg er så hekta, den serien er faktisk skikkelig spennende! 

Har du noensinne vært i en fysisk slåsskamp?

Hahah nei, heldigvis ikke. Jeg har vært i noen brytekamper på håndballbanen, men det meste har vært innafor 😉 Neida, men jeg har faktisk blitt slått til en gang og det gjorde sååå vondt. 

Har du en rar fobi?

Hm? Nei, altså jeg tror jeg har mer vanlige fobier hehe. 

Hva er din favoritt junkfood?

BURGER! Jeg elsker burgere, namnam. 

Hva har du på deg når du sover?

Det varierer veldig, men enten string, t-skjorte og string eller naken. 

Hvor ble du født?

Jeg ble født på Tønsberg sykehus  Tror jeg? Ja, jeg ble vel det?

Har du noen spesielle talenter?

Dette spørsmålet sliter jeg med hver gang. Jeg er ikke så verst til å skrive, og det var en gang jeg var ganske god i håndball! Miss it so much. 

En matrett du ikke kan leve uten?

TACO. Herregud, jeg spiser fort taco fire ganger i uken så det klarer jeg meg virkelig ikke uten. 

Hvis du kunne skiftet navn, hva ville du endret til?

Jeg vil ikke nedre navn, så trist. Jeg skulle gjerne kalt barna mine for Andrea, jeg elsker det navnet haha. 

Hva er din favoritt dessert?

Alt som har med sjokolade å gjøre. Sjokoladekake, sjokoladeis, sjokoladefondant, sjokolade generelt. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

18 kommentarer

Siste innlegg