ALT DERE VIL VITE OM VIPPEEXTENSION

Tiden flyr, og plutselig har jeg hatt vippeextension i flere måneder. Jeg prøvde det for første gang for en del år siden, og da likte jeg det ikke i det hele tatt. Jeg fikk angst av å aldri være ordentlig uten sminke, og gned meg stadig i øynene. Det fikk meg til å bli veldig skeptisk til det hele, men etter at vi kom hjem fra Mexico ble jeg overtalt til å prøve igjen. Sofie har en venninne som er verdens beste på vipper! Etter å ha sett hvor fin Sofie ble ville jeg prøve selv, og jeg ble superfornøyd og derav avhengig. Det er mange som spør om vipper og ønsket et innlegg om dette så nå svarer jeg på alle spørsmål jeg har fått. 

Hvor setter du på vipper?

(Sponset behandling) Jeg har prøvd litt forskjellige steder, men nå setter jeg på hos Beauty House Pilestredet. De er så flinke, og virkelig verdens herligste jenter. Jeg elsker å dra dit fordi jeg blir tatt så godt vare på! 

Hvor lenge har du hatt vipper?

I noen måneder, hm… Jeg har vel hatt det siden mars sånn cirka. 

Hvordan vedlikeholder du vippene?

Ikke få olje på dem, rens dem og du må absolutt ikke bruke maskara på vippene dine! Hvis du skal bruke maskara må du kjøpe en som er egnet for vippeextension. 

Hvor ofte fyller du på?

Det varierer litt, men jeg foretrekker å gjøre det hver tredje uke. Noen ganger går det lenger tid, og andre ganger fyller jeg på oftere enn det. 

Kommer du til å fortsette med det?

Ja, absolutt! Jeg elsker å ha vipper, fordi det får meg til å føle meg utrolig mye freshere. I tillegg er det å ta av og på maskara det kjedeligste jeg vet om i hele verden, så vipeextentions er amazing for min del!

Gjør det vondt å sette på vipper?

Nei, det gjør ikke vondt i det hele tatt! I hvert fall så har ikke jeg opplevd det. 

Gjør det vondt å ta de av?

Jeg har bare fjernet de en gang, men jeg synes ikke det var vondt. Jeg sovnet som alltid, haha. 

Hva slags vipper har du?

Jeg har volumvipper 12 mm lange med C-bøy. Tidligere hadde jeg 13mm, men har gått bittelitt ned.

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

8 kommentarer
    1. Jeg må kommentere!! Beauty house har veldig flinke ansatte og vippene blir veldig fine. MEN de faller veldig fort av og dette er på grunn av limet de bruker. Limet gjør at vippene holder dårlig og de faller mye raskere av enn hos ALLE de andre salongene jeg har gått til (har brukt vippe-extentions i 5-6 år). Min nåværende vippedame har jobbet på Beauty house tidligere og begynte å bruke egen lim fordi kundene ble misfornøyd når de måtte fylle på hver tredje uke. Når hun tok opp dette med sjefen sa han: “det er derfor vi bruker dette limet, for da kommer kundene fortere tilbake for etterfyll” :-O Så min anbefaling er å gå til en salong med ansatte som er minst like flink, men hvor vippene varer så lenge som de skal. Mine varer i 5 uker hver gang! Selv om jeg har badet i saltvann og klor, bruker olje i ansiktet osv!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg