DET MÅ SKJE NOE NYTT

Nå om dagen merker jeg at jeg er skikkelig lei av livet mitt. På en måte trodde jeg det kom til å bli annerledes etter Paradise, og på mange måter er det annerledes. Det er allikevel likt på veldig mange også, og problemet er vel at det er likt på de måtene som fikk meg til å ville dra til Mexico. Det er for mye av det samme, og det skjer liksom ikke noe. Jeg er alt for ung til å leve som dette! Det jeg burde gjøre er å reise og oppleve verden, ikke vandre rundt i Oslo. Så spennende er det ikke her. Jeg merker det særlig nå som andre er i gang med studier, og jeg vil også. Selvfølgelig kommer jeg på dette etter at alt av studier er i gang, og kjenner jeg meg selv rett er det bare derfor. Uansett så må det skje noe snart fordi dette livet er k j e d e l i g

Nå driver jeg og brainstormer litt med meg selv her. Hvilke små endringer kan jeg gjøre for å sprite opp hverdagen litt? Nå er jeg inne i veldig gode rutiner, og de vil jeg fortsatt beholde. Samtidig trenger jeg endringer, og jeg lurer på om jeg skal finne meg en hobby? Eller så kan jeg bli litt flinkere til å spare penger sånn at jeg kan ta meg litt mer ferie, hehe. Det er jo også et godt alternativ. Haha, nå lufter jeg jo bare tankene mine med dere, men poenget er at noe må skje og da må jeg få det til å skje. Det gjelder bare å finne ut hva.. 

8 kommentarer
    1. I Oslo er det jo så mye moro! Hva med å starte å danse salsa? Gøy og sosialt! Hver uke er det salsakvelder der man bre danser i timesvis❤️

    2. Hei Andrea 🙂 ville bare si at bloggen din er en av to favoritter hos meg! Du oppdaterer ofte, skriver godt, er morsom og ærlig! Ikke gi opp, selv om lesertallene har gått ned! Jeg håper, og tror at de vil ta seg opp igjen om du fortsetter som før. Jeg tenker at en av grunnene til at tallene har gått ned, kan være at skolen har startet igjen, og folk har det mer travelt enn i sommerferien. Det gjelder ihvertfall for min del, selv om jeg som oftest er innom ihvertfall en gang om dagen likevel 🙂 ha en fin dag!

    3. Hei:)
      Jeg bare lurer på hvorfor dere ikke gir Grunde noe oppmerksomhet rundt det at han er med i Skal vi danse?
      Det var tydeligvis veldig stas når han stod på scenen på VG-lista, så finner det veldig rart han ikke er nevnt med et ord her!!
      Hadde forventet at dere ville kommet med snik reklame om å stemme og slikt, men Neida!!!

    4. Elise: Haha hva skal jeg skrive da? Wohoooo Grunde Skal vi danse i slutten av hvert innlegg? Det var naturlig å nevne VG-listen fordi vi var der, og hvis du følger meg på snap ser du at jeg og Sofie la ut bilde hvor vi skrem stem på Grunde 😉 😉 😉

    5. Jeg følger Sofie, men ikke deg på snap 😉 😉 😉
      Og der så jeg ingenting 😛
      Bare synes det var litt rart, ikke noe hets!!

    6. Elise: Nei, fordi vi la ut bilde på min 🙂 Hadde vi skulle sett på Skal vi danse live typ hadde det vært naturlig å skrive om, men nå handler ikke denne bloggen om Grunde eller noen av de andre PH-deltagerne (uansett hva de er med på eller ikke).

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg