DET SKJER STORE FORANDRINGER

Akkurat nå sitter jeg hjemme i en nyvasket leilighet. Jeg har tent alt av levende lys som finnes, og har fylt glasset med rødvin godt opp. Det er utrolig beroligende. Hele stemningen i leiligheten blir annerledes i det den blir nyvasket, strøken og man får tent på et par telys. I det siste har jeg funnet rødvin igjen om jeg kan formulere det slik. Det er så mye kos og smak i den vinen, og ett glass av det er virkelig noe en kan nyte på en fredagskveld. Nå babler jeg, men jeg liker det. Dette er ikke et forhåndsskrevet og tidsinnstilt innlegg. Dette er tankene mine som blir ført ned på “papir” i det de dukker opp i hodet mitt, og noen ganger trenger jeg å skrive slike innlegg. 

I dag har det skjedd utrolig mye, og det er i ferd med å skje store forandringer i livet mitt. Dette er både på godt og vondt, og begge deler er litt skummelt. På en måte skal jeg forlate noe trygt til fordel for noe helt fremmed, men det tror jeg er en god forandring. Det vonde vil jeg ikke fortelle om nå fordi det angår flere enn meg, men alt jeg vil si er at livet er så forferdelig urettferdig og før man vet ordet av det er alt snudd på hodet. Hele dagen har vært utrolig rar, og jeg vet ikke helt hva som vil skje fremover, men at ting blir annerledes… Det vet jeg med sikkerhet. 

5 kommentarer

Siste innlegg