DETTE VET DERE IKKE OM MEG

JEG ELSKER Å SE SNAP SPAM FRA BRYLLUP… Vanligvis hater jeg når folk spammer mystorien sin med bilder og filmer fra eventer, fester, bursdager og det som er. Det finnes et unntak hvor hatet blir til elsk, og det er når det kommer til snaps fra bryllup! Det er så koselig. Jeg elsker å se bilder av alle de fine kjolene, skoene veskene, omgivelsene og absolutt alt annet som hører med. Jeg har kost meg med mystory i sommer for å si det sånn. 

JEG KLARER IKKE Å DRIKKE PEPSI MAX DAGEN ETTER JEG HAR VÆRT UTE… Det er veldig trist fordi jeg elsker Pepsi Max, og det frister alltid. Jeg klarer bare ikke å drikke det dagen etter jeg har vært ute. Det blir for mye kullsyre eller noe sånt, og det smaker annerledes. Jeg kjøpte meg det på søndag, men jeg koste meg ikke akkurat. Det frister mye mer med Solo eller noe annet jeg vanligvis ikke drikker.

JEG ELSKER DERIMOT EPLEJUICE DAGEN DERPÅ… Dette drikker jeg nesten alltid dagen derpå. Det er så godt, og av en eller annen grunn craver jeg dette hver eneste søndag når jeg ligger fyllesyk i sengen. Eplejuice og noe med egg, haha. Det er veldig rart. Jeg drikker aldri eplejuice ellers.

JEG HAR FLINK PIKE SYNDROM… Sånn helt seriøst. Jeg er definisjonen av en person son lider av Flink Pike-syndromet, i hvert fall til tider. For dere som ikke vet hva det er kan dere Google det, hehe det er meg. Si hva dere vil om at det ikke er et ekte syndrom osv., men en tilstand kan det vel kalles? Det går kort sagt ut på at man stiller veldig høye forventninger til seg selv, og det er lett å være veldig selvkritisk og negativ mot seg selv om ting ikke går bra. Derfor setter jeg så utrolig pris på hver eneste en av dere, og de fine kommentarene dere legger igjen til meg! Det betyr mer enn dere aner. 

JEG SIER SOM REGEL AT JEG IKKE LIKER NOE SELV OM JEG ALDRI HAR SMAKT… Dette må jeg bli bedre på. Jeg sier alltid “nei, jeg liker det ikke” selv om jeg ikke har smakt det bare fordi jeg tror at jeg ikke liker det. Blåskjell, reker, makrell i tomat… Det gjelder hovedsakelig sjømat.

JEG ELSKER TAYLOR SWIFT… Dette er kanskje ikke noe nytt, men jeg elsker Taylor! She is my spirit animal, i hvert fall sånn innimellom. Jeg har elsket henne helt fra starten av, og jeg digger utviklingen hennes. Gjett om jeg ble glad da hun kom tilbake til Spotify!

JEG ENDER ALLTID OPP MED Å GÅ BARBEINT HJEM FRA BYEN… Dette er så dumt! Jeg tror jeg skal klare meg gjennom kvelden i hæler, men etter timer med dansing blir det slitsomt til slutt. Jeg tar av meg skoene og bærer de i hånda på vei hjem, selvfølgelig også inne på McDonald’s mens jeg kjøper et obligatorisk nattmat-måltid. Jeg blir jo syk, og får veldig vondt i føttene så dette er skikkelig dumt. 

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

13 kommentarer

Siste innlegg