DET GIKK OVER ALL FORVENTNING

God morgen! Det ble forholdsvis tidlig kvelden på meg i går, til tross for en morsom kveld. Jeg var som jeg skrev i går på Latter for aller første gang. Det var standup ute på Latter, og jeg var ganske spent siden jeg fort kan bli ganske klein av folk som skal være morsomme. Det gikk over all forventning, og herregud så moro jeg hadde det! Jeg lo gjennom hele opptreden til en komiker jeg dessverre ikke husker navnet på. Han ble spontant en del av showet, og jeg er så glad for det! Altså, jeg husker ikke sist jeg lo så mye på en kveld.

Marte og jeg ble sittende der i noen timer etter at showet var ferdig. Jeg tok meg et par glass vin på starten av kvelden, men skiftet raskt over til vann og ble sittende med brisen min. Det var utrolig hyggelig allikevel, og jeg er veldig glad for at Marte foreslo dette. Til tross for alt det morsomme Oslo har å by på har jeg opplevd svært lite av det. Nå skal jeg definitivt bli flinkere til å gjøre noe ting, og jeg skal absolutt tilbake på en av disse kveldene ute i bakgården der. 


Kjole Samsøe // Belte H&M // Kjede Glitter // Solbriller BikBok // Sko Reebok

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT BLOGLOVIN HER

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg