DEN VERSTE NATTEN PÅ LENGE

Nå er jeg våken, men det har jeg vel vært i nesten hele natt. Etter å ha sovet i kanskje en time våknet jeg med en skikkelig ekkel følelse. Jeg var helt tett og fikk nesten ikke puste. Det var allergien som kicket inn igjen. Jeg har aldri vært med på noe lignende. Det å være så sterkt allergisk mot pollen som det jeg har vært den siste uken er helt ekstremt og veldig ubehagelig. Det føles som om jeg har influensa eller noe sånt, altså det er helt krise. Jeg orker ikke dette mer, men fastlegen min er i Oslo og jeg skal ikke dit i hvert fall noen dager. Jeg har googlet litt rundt og funnet ut at jeg kan ringe legevakten her og bli henvist til en fastlege. Det er det aller første jeg skal gjøre når legevakten åpner, fordi dette fungerer virkelig ikke lenger.

Det spørs om jeg rekker det fordi jeg skal egentlig til Tønsberg i dag. Matoma skal spille på et utested som heter Foynhagen, og jeg vil virkelig ikke gå glipp av det! Problemet er bare at jeg er skikkelig dårlig, så det spørs hvor mye jeg egentlig får ut av det. Jeg får se hva det blir til! Senere i dag kommer svarene på spørsmålsrunden og vloggen fra Stavernfestivalen!

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg