JEG GRUGLEDER MEG

God morgen! I dag våknet jeg opp i huset mitt i Larvik, noe som er veldig deilig. Mitt og mitt, det er vel egentlig pappa sitt hehe. Jeg kan ikke si at jeg våkner opp på mitt eget rom fordi det er lånt bort for uken. Vi har nemlig besøk av familie fra Island, og det er utrolig hyggelig! Det begynner å bli en stund siden sist, så det at de har kommet på besøk og blir såpass lenge er veldig koselig. Det er bare synd at jeg er busy busy as always. I dag må jeg ordne det siste jeg skal før festival, og i morgen tidlig skal jeg faktisk en liten tur tilbake til Oslo før jeg drar tilbake til Larvik samme dag for å dra på festival. Det be en komplisert setning, sorry jeg er halvveis i pollen-koma. Jeg skal fortelle dere mer om hva jeg skal i Oslo senere, men jeg kan si så mye som at jeg grugleder meg skikkelig og egentlig er jeg livredd. Noen ganger skjønner jeg ikke hvorfor jeg sier ja til ting, men jeg har godt av å utfordre meg selv litt da, så kanskje derfor.

I går ble jeg oppringt av en journalist som ønsket å skrive en sak om innlegget mitt angående tafsing på byen. Jeg ble superglad fordi jeg bruker bloggen blant annet til å belyse temaer jeg synes er viktige og som jeg mener fortjener oppmerksomhet. Dette med tafsing på byen, og ikke minst festivaler er et tema som trenger å bli snakket om så både gutter og jenter kan forstå hvordan det føles for dem som blir tatt på mot deres vilje. Jeg blir skikkelig glad når et innlegg jeg skriver fører til at det blir skrevet en ordentlig artikkel om temaet, så det gjorde virkelig gårsdagen enda bedre. Dere kan lese artikkelen her ❤

Nå må jeg komme meg opp av sengen og ned for å hilse ordentlig på familien. Husk at jeg har spørsmålsrunde HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg