VONDT I HJERTET

Jeg har et hat/elsk forhold til mimrefunksjonen på facebook. Dere vet når dere får opp et bilde i feeden deres fra Facebook som minner dere på at “Hei, Andrea! Husker du dette fra fem år siden?”. Som regel er det superkoselig og jeg får opp gamle bilder jeg hadde glemt eksisterte. Noen ganger kommer det opp bilder som gir meg vondt i hjertet som for eksempel bilder fra sydenturer i fjor. I år er det første gang på fem år at jeg ikke tar meg en tur til Hellas i sommerferien og det er skikkelig trist! Særlig når Facebook minner meg på hvor utrolig koselig det var å nyte late dager på Corfu for bare et lite år siden.

Nå må jeg huske på at jeg faktisk tilbragte de to kjipeste månedene i året i Mexico så jeg skal ikke klage alt for mye. Jeg ble bare litt lei meg da jeg så disse bildene og husket hvor lykkelig jeg var på denne tiden! Det var sol, sommer, Hellas og uken før festival og kosetid i Larvik. Jeg hadde kommet inn på universitetet i Australia og skulle studere videre der. Alt var planlagt og livet mitt var fullt av struktur, noe jeg elsket. Nå er alt uklart og jeg klarer ikke alltid å finne meg selv oppi det hele. Livet mitt har forandret seg mye, og det er en tilvenningssak å finne meg tilrette. En liten del av meg skulle bare ønske jeg var tilbake i Hellas for et år siden og hadde sånn ca. null bekymringer. 

Processed with Rookie Cam

Processed with Rookie Cam

Processed with Rookie Cam

Processed with Rookie Cam

Processed with Rookie Cam

Processed with Rookie Cam

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

 

9 kommentarer

Siste innlegg