ACCESSORIES TIL FESTIVAL

Reklame – inneholder annonselenker

Festivalsommeren er allerede i gang for flere, og i helgen er det en del som skal nedover til Kristiansand. Jeg må vente enda en liten uke før det er min tur til å dra på meg noe fancy festival-aktig, og jeg gleder meg skikkelig! I går var jeg på posten og hentet en pakke som inneholder antrekk til en av tre dager, og jeg gleder meg masse til å vise dere det. Jeg mangler fortsatt litt accessories, blant annet en veske som er stor nok til å oppbevare speilrefleksen, men som er kul og passer antrekket. Livets hard valg, dere. Jeg var rundt og kikket litt på forskjellige nettsider i går, og tenkte at det sikkert er flere enn meg som lurer på hva slags tilbehør de skal gå for til antrekket. Her har jeg samlet sammen noe av det jeg likte best ❤

(Annonselenker) 1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER

 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

4 kommentarer
    1. Dette blir gøy, det er alltid gøy når man gleder seg til noe som er gøy.
      Da likte jeg det bildet i mdten hun med det rundt halsen.
      og så likte jeg det første bildet nederst til venstre.
      Du bør ha veldig kort skjørt slik at man nesten ser trusa. Da vises beina utrolig bra, men slikt antrekk er veldig dristig, da ber man om å bli befølt.

    2. Kjetil: Denne kommentaren er veldig upassende. Det å anbefale noen å bruke et så kort skjørt at man ser trusen, og deretter si at man da ber om å bli befølt er så feil på alle mulige måter. Man ber ikke om å bli befølt uansett hva man har på seg. Om jeg så går naken er ikke de å be om å bli befølt, slike holdninger burde ikke finnes fordi de er utrolig diskriminerende og ekle!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg