VI HAR FÅTT TO NYE SAMBOERE

Det er ingen hemmelighet at leiligheten til Sofie og meg stadig er fylt til randen med folk. Det er både koselig, og til tider litt slitsomt fordi det alltid blir mye å rydde og kjøleskapet tømmes raskere… Som regel er det bare hyggelig, og det er jo vennene våre som kommer på besøk! Jeg synes det er veldig koselig at de føler seg så hjemme hos oss, og jeg føler litt at leiligheten vår er som Monica og Rachel sin i Friends, hihi. 

Nå er det heller ikke slik at Sofie og jeg bor her alene. Vi har fått to nye samboere, sånn nesten i hvert fall. Både Morten og Kevin har så godt som flyttet inn hos oss og vi har blitt det virkelige Paradise-kollektivet. Vi fire henger mye sammen, men det er ikke så rart med tanke på at alle fire lever under samme tak. På en måte har vi blitt en liten firkløver, og det er skikkelig hyggelig. Jeg hadde egentlig ikke sett for meg dette på forhånd. Jeg regnet med at Sofie og jeg kom til å holde kontakten, og kanskje Kevin, men at Morten skulle være en del av dette hadde jeg aldri trodd for fire måneder siden, haha. Vi ble ikke ordentlig kjent før helt på slutten av innspillingen, men da vi først ble det så klikket vi ganske godt. Nå er vi en lykkelig liten familie, og forhåpentligvis skal vi dra på en veldig spennende tur senere i år! 

FACEBOOK HER – INSTAGRAM HER – SNAPCHAT ANDREASVEINSDOT

7 kommentarer
    1. Spennende tur? Skal du og Kevin også på surfetur til Portugal?
      Blir det ikke litt slitsomt å ha “åpent” hjem hele tiden, selv om det bare er for Morten og Kevin? Dere burde kanskje få en større leilighet og kreve litt leie av disse boysa 🙂
      Men, uansett så ser det utrolig hyggelig ut, å alltid ha noen å kunne henge sammen med. Herlig! 🙂

    2. Så gøy at dere skal bo sammen alle fire. Men blir det ikke lite med bare 2 soverom med tanke på at du og Kevin ikke er kjærester?

    3. Så koselig!<3 Kan ikke dere fire lage en(eller flere) video(er) sammen? F.eks. en vlogg fra en av dagene deres sammen, en challenge, eller noe sånn?:-)

    4. Anonym: Nei, dette er en annen tur <3 Haha, ikke når det bare er de to fordi vi har det så chill sammen, men når det blir veldig mange hele tiden som tar seg 100% tilrette så er det litt slitsomt til tider, men det går bra!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg